Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Luc S
Kalmthout, België

Dank voor het lekkere glaasje Cava voor onze feestdag.

Beoordeling van Ghent Marriott Hotel
5,0 van 5 bollen9 jan 2024 beoordeeld
Huwelijksverjaardag (nummer 41 al ) en Marriott Gent lijken een synoniem te zijn voor ons. Deze keer twee kamers. 311 mooi, zoals het er al even staat. 312 voor de zoon: lijkt volledig gerenoveerd met stenen vloer i.p.v. tapijt en een frisse inrichting. Geen bad maar wel een mooie regendouche. Voor mij mogen alle kamers zo worden. Over de ontvangst geen enkel slecht woord. Zelfs nog beter tijdens het ontbijt waar alle medewerkers je met de grootste glimlach ontvangen en uiterst behulpzaam zijn. Dank voor het lekkere glaasje Cava voor onze feestdag.
Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 mrt 2024
Beste LSoetewey
Wow...41 jaar getrouwd... wat een eer dat u dit bij ons wil vieren. Vanwege het volledige team een grote proficiat, en voor meer edities van harte welkom in onze mooie stad. Louisa en haar team van ontbijtmedewerkers wachten u met veel plezier en meer bubbels op tijdens uw volgende bezoek...
Sincerely
Laurens Roels
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 215
  • Expedia.com
    € 221
0.1 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Roomservice
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 155
  • Booking.com
0.3 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 151
  • Booking.com
0.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 126
  • Booking.com
0.5 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Twin Bedroom Main Building
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 132
  • Hotels.com
0.2 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Exterior view
€ 102
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 102
0.3 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Zwembad
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 101
  • Booking.com
0.4 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Classic Double
Word beloond met One Key
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
    € 186
  • Booking.com
2.1 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Bar/lounge
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 110
  • Expedia.com
    € 122
6.8 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Exterior
  • ibis
    € 100
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 100
0.5 km van Ghent Marriott Hotel
Gratis wifi
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordelingen (2.594)
Beoordelingen filteren
2.594 resultaten
Waardering van reizigers
1.630
741
136
54
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.630
741
136
54
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.594 beoordelingen
Beoordeeld op 23 juli 2023

Onverwacht naar de Gentse Feesten 2023 en Marriott had nog kamers. Deze maal kregen we kamer 114. Een mooie rustige kamer op het einde van de gang met een ruimer gevoel dan de andere standaard kamers. Geen enkele opmerking over ons verblijf of het ontbijt. Zeer vriendelijk onthaal en medaille van verdienstelijkheid voor de medewerksters van het ontbijt. We vonden ze zeer attent en kindvriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Luc S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 1 april 2023 via mobiele applicatie

Gaan dineren voor mijn verjaardag. Een traktatie van mijn lieve schat. Hartelijke ontvangst, zaaalig lekker gegeten, professionele bediening. Kortom: het was af!
Lekkere wijnkaart, daar kan je niet naast kijken.
We komen zeker terug!

Kamertip: Zeker binnenspringen om te komen dineren
Datum van verblijf: april 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Peter V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

Vandaag een ontbijt gedaan in Marriott gent.
Was teleurgesteld niet veel keuze betreft mini koffiekoeken en broodjes.
Één ontbijt bij van der valk is meer uitgebreid.
Gelukkig was het met een geschenkenbon.
Anders betaal je €29 en dit is zijn geld niet waard.

Datum van verblijf: juli 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Danny B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2022

Geachte heer
Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons uw feedback te bezorgen. We bieden op dit moment dagelijks een 5-tal koffiekoeken aan, 6 soorten kleine broodjes, 2 soorten grote broden, stokbrood en 2 soorten toast. Daarnaast nog een hele waaier van vruchten, ontbijtgranen, zoet en hartig beleg, warme en koude dranken en gerechten. We horen het graag als er iets mist dat u graag extra zou zien. Onze ontbijtmedewerkers staan tot uw dienst...
Hoogachtend
Laurens Roels

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2022

Prachtig hotel, heel mooie inkomhal. Zeer vriendelijke ontvangst. Vroeg kunnen inchecken. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Kamers zijn zeer comfortabel, alle comfort aanwezig en zeer lekker geslapen op heel fijne bedden. Heel behulpzaam personeel. Top ! Aanrader zowel wat betreft hotel als de topligging !

Datum van verblijf: mei 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank kathleen1232015
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 7 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten geslapen van woensdag tot vrijdag 2 tot 4 maart. De locatie is prima, midden in het centrum. En dat was het. De kamer was gedateerd, de douche en het bad in 1. Niet comfortabel en schimmelranden niet te min. Wel was de kamer schoon en netjes. Maar het bad en douche in een kan echt niet meer. Zo ook die schimmel tussen de naden. Ook 2 ochtenden van het ontbijt gebruik gemaakt. Nou wat een aanfluiting is was dat. Beide keren rond 09:30u binnen gekomen. ( ontbijt is tot 10:30u ) alles was leeg, manden waar het brood in moet zitten, de vleeswaren, de kaas die er lag was uitgedroogd. 1 ei de zalm was verdroogd. Koffie en thee moesten we steeds om vragen. Er was personeel maar wat ze deden geen idee. Waarschijnlijk zorgen dat er zo weinig mogelijk geconsumeerd wordt. En dan vragen ze daar 28 euro p.p. P.n. Voor. Schandalig !

Kamertip: Zoek een ander hotel.
Datum van verblijf: maart 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MvZ1986
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the dining experience provided to our guests.

You brought to my attention that during your recent stay, we fell short of meeting your expectations in the room and while dining in the breakfast area. Your experience of the buffet has been shared with the Restaurant Manager who joins me in offering not only our sincere apologies for the team’s shortcomings but our commitment to resolving these issues in order to improve the dining experience in the future. Note that at weekends, peak time is between 9.30 - 10.30 am. During this timeframe, we try to refill the buffet as fast as possible but it may take a bit longer. For a comfortable breakfast experience, it is advised to arrive before 9 am or after 10 am.

Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.

Sincerely,
Laurens Roels
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken