Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 165
TripadvisorUS$ 164
Priceline
Hotels.comUS$ 165
TravelocityUS$ 165
Agoda.comUS$ 171
Beoordeeld op 7 maart 2022 via mobiele applicatie

Hier 2 nachten geslapen van woensdag tot vrijdag 2 tot 4 maart. De locatie is prima, midden in het centrum. En dat was het. De kamer was gedateerd, de douche en het bad in 1. Niet comfortabel en schimmelranden niet te min. Wel was de kamer schoon en netjes. Maar het bad en douche in een kan echt niet meer. Zo ook die schimmel tussen de naden. Ook 2 ochtenden van het ontbijt gebruik gemaakt. Nou wat een aanfluiting is was dat. Beide keren rond 09:30u binnen gekomen. ( ontbijt is tot 10:30u ) alles was leeg, manden waar het brood in moet zitten, de vleeswaren, de kaas die er lag was uitgedroogd. 1 ei de zalm was verdroogd. Koffie en thee moesten we steeds om vragen. Er was personeel maar wat ze deden geen idee. Waarschijnlijk zorgen dat er zo weinig mogelijk geconsumeerd wordt. En dan vragen ze daar 28 euro p.p. P.n. Voor. Schandalig !

Kamertip: Zoek een ander hotel.
Datum van verblijf: maart 2022
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2022

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the dining experience provided to our guests.

You brought to my attention that during your recent stay, we fell short of meeting your expectations in the room and while dining in the breakfast area. Your experience of the buffet has been shared with the Restaurant Manager who joins me in offering not only our sincere apologies for the team’s shortcomings but our commitment to resolving these issues in order to improve the dining experience in the future. Note that at weekends, peak time is between 9.30 - 10.30 am. During this timeframe, we try to refill the buffet as fast as possible but it may take a bit longer. For a comfortable breakfast experience, it is advised to arrive before 9 am or after 10 am.

Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.

Sincerely,
Laurens Roels
General Manager

Beoordeeld op 15 januari 2022 via mobiele applicatie

Weekend trip met gezin - heerlijk genoten, prima familie kamers en alles schoon en prima geregeld. Vreemd genoeg kun je niet met de trap naar de lobby. Ontbijt goed geregeld en meer dan voldoende keus.
Met name de locatie is uitmuntend!!! Parkeren in verhouding erg duur met meerdere garages voor helft van het geld om de hoek.

Kamertip: Parkeer elders
Beoordeeld op 9 januari 2022

Meer dan 40 jaar geleden studeerden we in Gent, nu zijn we 39 jaar getrouwd. Dat vraagt om een feestelijk weekend. Eigenlijk is het eenvoudig: wij kunnen over dit hotel niets negatief verzinnen! Bij inchecken kregen we een upgrade en logeerden we op de bovenste verdieping. Het bestelde bloemenboeket was kleurijk zoals gevraagd. Mooi logeren en goed slapen in een ruim bed met prachtig zicht op de oude binnenstad en een koffiezet op de kamer. Het slaapcomfort was subliem en de hoofdkussens perfect. Onze kamer was kraaknet. Voor het diner reserveerden we in het restaurant van het hotel en ook hier niets dan lof. Goede kwaliteit van eten, uiterst gastvrije personeelsleden. Het aanbod van het ontbijt was ruim, vers en mooi gepresenteerd. We hebben 2 nachten perfect geslapen.

Bij het nalezen van andere beoordelingen van dit weekend ( 7 tot 9 jan 2022) moet er toch wat van het hart of zoals we in Vlaanderen zeggen: "van de lever". We lezen sterk uitvergrootte meningen, geschreven door luidruchtige hotelgasten met onrealistische verwachtingen, die het niet nodig vinden om mondmaskers te dragen, niet begrijpen dat men tijdens de pandemie de lift best niet kan delen met anderen enz. Wij nodigen iedereen uit om gastvrijheid te waarderen en geloof ons, in Ghent Marriott hebben we dit van alle medewerkers gekregen. Wij vonden het verblijf elke euro waard. Reizigers die niet begrijpen dat alles kost, kunnen beter thuis blijven en daar is alles altijd beter! Bedankt iedereen in Marriott voor ons prachtig weekend.

Kamertip: Hoop op een upgrade en kies anders voor bv kamer 609.
Datum van verblijf: januari 2022
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste Luc S,
Uw feedback heeft ons enorm deugd gedaan, en we delen deze graag met de collega's. We hopen allemaal samen dat we langzaam maar zeker weer naar een soort normaal kunnen gaan waar Covid maar een kleine rol meer speelt. Als we u en andere lezers 1 tip mogen geven: als u vragen of bezorgdheden heeft, praat met iemand van ons team. Er zijn maar zeer weinig dingen die we niet kunnen oplossen voor u.
Nogmaals bedankt, proficiat met uw huwelijksverjaardag, en graag tot nog eens...

Hoogachtend
Laurens Roels, General Manager

Beoordeeld op 7 januari 2022

Hebben hier een heerlijk verblijf van 3 nachten gehad! Het hotel heeft een nieuwe Belgische manager en dat is te merken! Alles was prima geregeld. Kamer was geweldig en van alle gemakken voorzien! Poppie bar is zeer aangenaam. Het eten in de Midtown Grill was voortreffelijk en Vanessa bediende ons zeer professioneel. Pascal bij het ontbijt is ook altijd een zeer prettige verschijning! Al bij al hebben we weer een heerlijke paar dagen in Gent gehad!

Beoordeeld op 11 december 2021 via mobiele applicatie

Wat een zalig verblijf. Davy heeft ervoor gezorgd dat alles klopte, hij heeft oog voor detail en ons echt in de watten gelegd. Ingrid heeft ons heel vriendelijk verwelkomd en zorgde ervoor dat de check-in heel soepel verliep. Pascal bij het ontbijt ontzettend vriendelijk en een echte gastheer die exact weet hoe het werkt, hij heeft ervoor gezorgd dat we heerlijk ontbeten hebben! Mahassen zorgde ervoor dat ons favoriete kamer 335 in perfecte staat was, dit voelde echt als thuiskomen. Niks is teveel gevraagd en we voelden ons echte VIP’s.

Datum van verblijf: december 2021