Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 165
Hotels.comUS$ 165
TravelocityUS$ 165
Marriott HotelsUS$ 165
PricelineUS$ 164
Agoda.comUS$ 170
Beoordeeld op 9 januari 2022

Meer dan 40 jaar geleden studeerden we in Gent, nu zijn we 39 jaar getrouwd. Dat vraagt om een feestelijk weekend. Eigenlijk is het eenvoudig: wij kunnen over dit hotel niets negatief verzinnen! Bij inchecken kregen we een upgrade en logeerden we op de bovenste verdieping. Het bestelde bloemenboeket was kleurijk zoals gevraagd. Mooi logeren en goed slapen in een ruim bed met prachtig zicht op de oude binnenstad en een koffiezet op de kamer. Het slaapcomfort was subliem en de hoofdkussens perfect. Onze kamer was kraaknet. Voor het diner reserveerden we in het restaurant van het hotel en ook hier niets dan lof. Goede kwaliteit van eten, uiterst gastvrije personeelsleden. Het aanbod van het ontbijt was ruim, vers en mooi gepresenteerd. We hebben 2 nachten perfect geslapen.

Bij het nalezen van andere beoordelingen van dit weekend ( 7 tot 9 jan 2022) moet er toch wat van het hart of zoals we in Vlaanderen zeggen: "van de lever". We lezen sterk uitvergrootte meningen, geschreven door luidruchtige hotelgasten met onrealistische verwachtingen, die het niet nodig vinden om mondmaskers te dragen, niet begrijpen dat men tijdens de pandemie de lift best niet kan delen met anderen enz. Wij nodigen iedereen uit om gastvrijheid te waarderen en geloof ons, in Ghent Marriott hebben we dit van alle medewerkers gekregen. Wij vonden het verblijf elke euro waard. Reizigers die niet begrijpen dat alles kost, kunnen beter thuis blijven en daar is alles altijd beter! Bedankt iedereen in Marriott voor ons prachtig weekend.

Kamertip: Hoop op een upgrade en kies anders voor bv kamer 609.
Datum van verblijf: januari 2022
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste Luc S,
Uw feedback heeft ons enorm deugd gedaan, en we delen deze graag met de collega's. We hopen allemaal samen dat we langzaam maar zeker weer naar een soort normaal kunnen gaan waar Covid maar een kleine rol meer speelt. Als we u en andere lezers 1 tip mogen geven: als u vragen of bezorgdheden heeft, praat met iemand van ons team. Er zijn maar zeer weinig dingen die we niet kunnen oplossen voor u.
Nogmaals bedankt, proficiat met uw huwelijksverjaardag, en graag tot nog eens...

Hoogachtend
Laurens Roels, General Manager

Beoordeeld op 7 januari 2022

Hebben hier een heerlijk verblijf van 3 nachten gehad! Het hotel heeft een nieuwe Belgische manager en dat is te merken! Alles was prima geregeld. Kamer was geweldig en van alle gemakken voorzien! Poppie bar is zeer aangenaam. Het eten in de Midtown Grill was voortreffelijk en Vanessa bediende ons zeer professioneel. Pascal bij het ontbijt is ook altijd een zeer prettige verschijning! Al bij al hebben we weer een heerlijke paar dagen in Gent gehad!

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 11 december 2021 via mobiele applicatie

Wat een zalig verblijf. Davy heeft ervoor gezorgd dat alles klopte, hij heeft oog voor detail en ons echt in de watten gelegd. Ingrid heeft ons heel vriendelijk verwelkomd en zorgde ervoor dat de check-in heel soepel verliep. Pascal bij het ontbijt ontzettend vriendelijk en een echte gastheer die exact weet hoe het werkt, hij heeft ervoor gezorgd dat we heerlijk ontbeten hebben! Mahassen zorgde ervoor dat ons favoriete kamer 335 in perfecte staat was, dit voelde echt als thuiskomen. Niks is teveel gevraagd en we voelden ons echte VIP’s.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 19 november 2021

City trip tijdens het lichtfestival.
Fantastisch hotel zeiden de kids. Wow!
Super vriendelijk onthaal, nette royale kamer. Mooi uitzicht vanop de kamer.
Ondanks de drukte was het toch gezellig en rustig ontbijten. Mooi ontbijtbuffet!

Datum van verblijf: november 2021
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2021

Beste Jurgen
Bedankt dat u voor Marriott gekozen heeft tijdens uw bezoek van het Lichtfestival in Gent. Super om te lezen dat u samen met de kinderen een leuke tijd had. We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid terug te zien. Wist u trouwens dat de meeste musea in Gent gratis zijn voor kinderen?
Hoogachtend
Laurens Roels, General Manager

Beoordeeld op 15 november 2021

We kwamen toe en werden ontvangen met een zeer warm onthaal. (Parking alleen wat duur). Enorm verrast van de kamer en het uitzicht op gent en zijn wateren. vriendelijk personeel die steeds klaarstond om te helpen in "nood". We komen zeker terug. Een aanrader voor iedereen!!

Datum van verblijf: augustus 2021
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2021

Dear Guest,

On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your stay in Gent.

It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the leadership team of the hotel as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you again soon.

Sincerely,
Laurens Roels