Leg de laagste prijs van deze websites vast
144 US$
Priceline143 US$
Expedia.com143 US$
Hotels.com143 US$
eDreams144 US$
Travelocity143 US$
Orbitz.com143 US$
Beoordeeld op 21 maart 2021 via mobiele applicatie

Wat een verademing om in deze lange en lastige Corona periode op weekend en op hotel te kunnen. We reden vlotjes de privaat garage van het hotel in op zaterdag rond 16.00 u. We werden heel gastvrij ontvangen en onze kamer bleek klaar. Het was een prachtige kamer gelegen op het 1e verdiep, trouwens met zicht op de Graslei. Onze tafel voor het diner stond mooi gedekt aan het raam. We werden perfect bediend door een mix van personeel van het hotel en van restaurant Vrijmoed. Het bed was perfect, alles was kraaknet. Na een goede nachtrust genoten we nog van een zalig ontbijt. Het enige minpuntje is de badkamer, waar je nog in het ligbad moet stappen om te douchen. Maar verder top, top, top. De lobby van het hotel is trouwens prachtig.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 24 oktober 2020

Na een bijzonder warm onthaal ingecheckt in een prachtige kamer met zicht op de Leie en Graslei. Daarna een heerlijk meergangen-menu met herfstthema als diner. Werkelijk een lichtpuntje in deze COVID-tijden. Na het heerlijke maal namen zowel de chef als de manager van het hotel uitgebreid de tijd voor een gezellige babbel.
Het ontbijt, dat wegens COVID enkel als room service beschikbaar was, was bijzonder uitgebreid, verzorgd en lekker.
Kortom, een heerlijk en zeer aangenaam verblijf. Een aanrader!

Kamertip: De kamers met uitzicht op de Leie, Graslei en torens van Gent zijn zeer de moeite waard.
Datum van verblijf: oktober 2020
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2021

Beste vyvertje

Oktober lijkt alweer zo lang geleden, en we hebben samen met u genoten om nog eens te kunnen genieten van de rijke gastronomie die ons Belgenlandje zo aangenaam maakt.
Laat ons hopen dat we snel weer kunnen opstarten. Het team en ik kijken er alvast enorm naar uit.
Hoogachtend
Laurens Roels, General Manager

Beoordeeld op 14 september 2020 via mobiele applicatie

Na telefonische reservering had ik gevraagd of het ontbijt hetzelfde was dan vroeger (in coronatijd) we waren altijd zeer tevreden het is ons 6de bezoek hier.
Deze ochtend was het 1 grote teleurstelling, een echte afknapper! Geen verse producten, geen warme gerechten op de uit poeder vervaardigd ei en steenhard spek na. Geen keuze uit brood, broodjes, koeken. Kortom totaaaal niet wat we hier gewoon waren, maar wel dezelfde prijs dan anders. Er is nog een beter ontbijt in Ibis hotel dan wat we vandaag hier aten.

Datum van verblijf: september 2020
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2020

Geachte gast
Mijn excuses dat uw verwachtingen voor het ontbijt niet in lijn lagen met het aanbod dat u voor de lockdown gewoon was bij Ghent Marriott. Ik vermoed dat de collega aan de telefoon bedoelde dat het ontbijt weer geserveerd werd aan tafel, terwijl dit tijdens de vorige maanden een 'Takeaway zakje' was door de beperkingen die ons opgelegd worden door de overheid.
Op heden wordt u dus weer verwelkomd in onze Poppi bar. We serveren u een waaier van broodjes en viennoisserie, en charcuterie aan tafel.
Aan het buffet dat covid-safe ingericht werd, vindt u voorverpakte items zoals ontbijtgranen en granola, vruchtensappen, vers fruit, diverse soorten kazen, melk- en sojadrankjes.
Aan tafel serveren we u a la carte warme eiergerechten zoals roerei, spiegelei, omelet, met of zonder ontbijtspek etc.
Het aanbod is dus inderdaad niet meer exact hetzelfde als vroeger, we kunnen de buffetten zoals vroeger gewoon niet meer veilig inrichten, en het ziet er niet naar uit dat dit snel terug komt.
Ik hoop dan ook een beetje op uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie waar we met z'n allen in zitten.

Hoogachtend
Laurens Roels

Beoordeeld op 9 juli 2020

Als een Marriott gold elite member heb ik in vele hotels gelogeerd. We togen naar Gent voor een lang weekend en het Marriott leek een goede keuzen vanwege de ligging. het hotel bleek bijna leeg, de eerste kamer was erg klein, met een trapje naar de badkamer, we kregen een betere kamer met uitzicht.
Echter, de kamers werden niet schoongemaakt vanwege corona. Echt? Ja, er werd een zak met handdoeken achter de deur geschoven en dat was het. Geen schoon bed, geen schone kopjes, etc. Dat was nog niet het ergste. GEEN ontbijt. (Voor 29 euro wel geboekt), maar een papieren tas met een ingedrukte croissant, plak kaas, plak worst, danoontje, fruit en een flesje jus. Eieren waren voor een supplement van 6 euro te verkrijgen. Wisten we dit van te voren, hadden we NOOIT geboekt.
Het restaurant was open, waarom daar geen ontbijt???
Verder is het hotel erg sleets. Kamers moeten nodig opgeknapt.
We hadden een kamer aan de voorkant, helaas was dat een minder goed idee. Tot 2.00 uur in de nacht geschreeuw en rellen.
Receptie erg behulpzaam, maar dat maakt het niet goed.
Erg teleurgesteld, een reductie van de parkeerkosten heeft ons verblijf niet goed kunnen maken.
Erg jammer en zeer betreurenswaardig.

Datum van verblijf: juni 2020
Ghent Marriott Hotel, General Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020

Geachte heer
Bedankt voor de tijd die u genomen heeft om ons te informeren over uw verblijf in Gent. Het spijt ons dat we u niet het service niveau konden bieden dat u gewoon bent bij Marriott als Gold Elite member.

Jammer genoeg is de situatie op heden ook niet normaal voor ons. Covid-19 heeft ervoor gezorgd dat we als hotel maatregelen moeten nemen hebben om u als onze gast, maar ook ons personeel te beschermen. Voor uw veiligheid betreden we daarom uw kamer niet als u ingecheckt bent. Enkel op specifiek verzoek, en ten laatste om de 3 dagen, zullen we uw kamer volledig reinigen. Daartussen echter staat ons receptie-team 24/7 ter uwer beschikking als u extra handdoeken, toiletartikelen etc nodig heeft. Die hangen we inderdaad veilig aan uw deur, u kan dan uw vuile handdoeken veilig aan ons terug geven in de bijgeleverde tas.

Ontbijt werd intussen ook reeds uitgebreid, in Juli liet de reglementering niet toe om iets in buffetvorm te serveren. Op heden wacht u weer een aangename keuze terwijl we uw broodjes, viennoiserie en een keuze van warme en koude waren aan tafel serveren.

Ik hoop alvast u hiermee een beetje inzicht gegeven te hebben in de redenen waarom uw verblijf niet zoals te verwachten was. Hopelijk krijgen we de kans om u bij een volgende gelegenheid opnieuw te begroeten in het mooie Gent.

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat opviel in dit hotel is de uitzonderlijk vriendelijke personen aan de receptie. We voelden ons direct thuis. De kamers zijn netjes en het hotel ligt op een ontzettend goede locatie midden in het centrum.

Datum van verblijf: juli 2020