Beoordeeld op 28 februari 2019 via mobiele applicatie

Vandaag bezochten wij het Marriott hotel. We werden fantastisch ontvangen door Hilde. Zelden mogen genieten van zo een vriendelijke, warme en enthousiaste bediening! Merci Hilde, jij maakte onze dag! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Vdeceuninck,

Bedankt voor uweerlijke feedback over uw bezoek aan ons hotel. Ik zal uw complimenten delen met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 14 januari 2019

De voorgevel doet niks vermoeden van het moderne hotel dat er achter schuilgaat.
De kamer was top,heel ruim en zeer netjes.
Het personeel was supervriendelijk en heel hulpvaardig.
De persoonlijke attentie werd heel erg geapprecieerd.
En Gent is altijd super, dus zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: januari 2019

Beste Nadya,

Bedankt om te kiezen voor Ghent Marriott Hotel tijdens je verblijf in Gent en voor je eerlijke feedback. Aan de score die u ons gegeven hebt is te zien dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik zal uw feedback delen met het team om hen te blijven inspireren en motiveren om uitzonderlijke klantenservice te leveren. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 1 januari 2019

We waren 2 uur vroeger dan gepland maar geen enkel probleem om vroeger in te checken. Mooie kamers en vooral heel mooi, lekker en uitgebreid ontbijtbuffet.

En de locatie is natuurlijk schitterend tijdens de kerstmarkt in Gent :)

Beste Steven,

Bedankt om te kiezen voor Ghent Marriott, het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf. Ik hoop u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen voor een volgend verblijf.

Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben met ons gezinnetje twee nachten mogen verblijven en ook twee ochtenden mogen genieten van het overheerlijke ontbijt. Locatie perfect maar dat is overduidelijk. Parkeren kan direct onder het hotel en de kamers zijn meer dan prima. Bedden waren overigens erg comfortabel. Zeker een aanrader om hier te overnachten!

Beste Brettemans,

Bedankt om voor Ghent Marriott te kiezen als verblijfplaats tijdens jullie uitstap in Gent. Het is steeds leuk om positieve feedback te ontvangen, we zullen die dan ook delen met heel ons team! We staan opnieuw voor u klaar tijdens jullie volgende verblijf in Gent.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

Fijn, rustig hotel, ondanks dat het in Gent in deze periode superdruk is. Heerlijk bed, erg vriendelijke en fijne roomservice. Twee kleine minpuntjes: de parkeergarage bij het hotel was vol en de afstandsbediening van de tv bijna leeg. Maar dat mag de pret niet drukken. Dank!

Beste Martijn,

Het doet me plezier om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf, bedankt om voor Ghent Marriott te kiezen. Ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, deze keer met een bijna lege parking en volle batterijen in de afstandsbediening!

Vriendelijke groeten,