Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kamer: 138
Zeer gastvrij personeel! Enorm vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven hier voor de verjaardag van mijn moeder en kregen onverwacht bij het ontbijt een fles champagne van het huis. Prachtige nette kamer, geen geluidje te horen ‘s nachts. Alles piekfijn in orde. Zo een uitgebreid ontbijt heb ik nog nooit gezien. Hier komen we zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2018

Beste,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw meest recente ervaring in het Ghent Marriott met ons te delen.

Het doet ons enorm veel plezier te lezen dat u en uw mama genoten hebben van uw verblijf en dat haar verjaardag goed gevierd is.

Wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi ligging. Vriendelijk en behulpzame personeel. Voortreffelijk ontbijt en gevarieerd. De meest bezienswaardigheden op loop afstand. Schone kamers met goede voorzieningen. De prijs is wel aan de hoge kant. Aanrader ook als uitval basis om de stad te ontdekken.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Beste Jacob,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw meest recente ervaring in Ghent Marriott met ons te delen.

Het doet ons plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat zowel onze ligging als het personeel aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Het Marriot Hotel is een zeer mooi en luxe hotel. Het eten is ook fantastisch en het ontbijt ook zeer divers en compleet. De ligging is echt subliem. Je zit midden in het centrum met uitzicht op de rivier waar het elke dag een gezellige drukte is en je gezellig op het terras van het Marriot kunt vertoeven.
Alleen parkeren is niet goedkoop in de garage van het hotel.

Datum van verblijf: maart 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Beste Ariane,

Wij wensen jou hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback na te laten.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat ons hotel aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hopen u dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Hallo toekomstige gast, hallo GM!

Graag richt ik deze review aan u beiden.

Wij hebben net met de hele familie uitgecheckt na een geweldig weekend in Gent en ik kan vertellen hoe sfeervol de stad is, of hoe lekker de chocolade en het Belgische bier, maar dat weet u wellicht al. Zoniet, komt u daar wel achter, maar heeft het hotel daar in principe niet perse iets mee van doen.

Wat voegt het hotel dan wel toe aan uw verblijf in Gent? Voor ons was dat de centrale ligging - meer front row ga je het niet krijgen. Prettig. Daarnaast, ontzettend belangrijk: cleanliness. Vaak ondergewaardeerd, omdat we het als een standaard zien (ongeacht het aantal sterren van het hotel: schoon=schoon). De kamers(407-408-409) waren schoon en roken fris. Ook de publieke ruimtes en de toiletten in de lobby werden goed onderhouden, ondanks de drukte van een groot evenement vlak voor de deur. Well done!

Wat voor ons absoluut het verschil maakte was het personeel: ontzettend vriendelijk, gastgericht en behulpzaam. Zowel bij de receptie als de F&B-outlets als een ieder die je in de wandelgangen tegenkwam. Ook zaterdagavond in de lobby bar - toen het personeel daar duidelijk wat handjes tekort kwam - bleef een ieder vriendelijk en correct. Een team dat zo blijft stralen ondanks de hoge werkdruk, is een team om te koesteren.
Tot slot het ontbijt. Een ruime keuze en van goede kwaliteit. Lekkere sapjes, zoete broodjes, fruit en zelf wafels maken(dikke plus voor de kids!). Pascal was onze gastheer, en liet zien dat zijn werk veel meer inhoudt dan koffie inschenken in het begin of een bordje uithalen tussendoor. Bleef gedurende het hele ontbijt behulpzaam, vriendelijk en had speciaal warme chocolademelk voor de kinderen. Betrokken zonder te overdrijven, top!

Kortom, voor ons maakte dit hotel en zijn staff ons verblijf in Gent compleet. Ontzettend dank aan iedereen die daaraan heeft bijgedragen en tot een volgende keer! =)

Noëlle

Datum van verblijf: september 2018

Beste Noëlle,

Wij wensen u heel hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze fantastische feedback na te laten.

Uw feedback wordt uiteraard gedeeld met ons housekeeping-, F&B- en front office team om hen verder te motiveren om uitzonderlijke service te verlenen. Uw review geeft hen de nodige motivatie om dag na dag het beste van zichzelf te geven en stimuleert hen om de extra mile te gaan!

Ik spreek dan ook graag namens het voltallige team als ik zeg dat we er van harte naar uit kijken u opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het Marrtiot hotel ligt perfect gelegen in het historisch centrum van Gent aan de korenlei. De voorgevel past ook perfect aan de 11de eeuwse kade. Echter bij binnenkomst kom je terecht in een zeer modern en luxe hotel.

De deluxe kamer, is groot en compleet. Met airco, badkamer, groot bureau met tv en kingsize bed. Twee keer lekker geslapen aangezien de kamers niet heel luidruchtig zijn.

Het mag ook gezegd worden dat de fitnes prima is voor hotel begrippen.

Waarom 4 sterren en geen 5? De prijs van de kamer is te accepteren wegens de grote en locatie. Maar de prijzen voor extra's vind ik bezopen. 25 eur per persoon voor ontbijt, 32 eur per dag parkeren (ver boven de parkings in Gent). Dit zorgt ervoor dat het hotel mij geen complete ervaring levert, jammer. Voor marktconforme prijzen had ik er gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: augustus 2018
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2018

Beste Guido,

Wij wensen u hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback na te laten.

Het doet ons veel plezier dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u tervreden was over onze service alsook de centrale locatie van ons hotel. Uw opmerking met betrekking tot de extra's delen wij binnen het management team in de hoop uw ervaring in de toekomst nog te verbeteren.

Wij hopen dat u opnieuw kiest voor een verblijf in Ghent Marriott wanneer u een volgende keer Gent bezoekt.