Beoordeeld op 29 juli 2018

Net terug van een weekendje gent was erg leuk ! En ok zeker in dit top hotel je stap de deur uit en je bent meteen in het centrum van gent. De bedden waren goed en het personeel erg behulpzaam.De kamers waren erg goed in onze kamer stond zelf een dolce gusto apparaat !

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Beste Ramon,

Bedankt voor het delen van je ervaring in het Ghent Marriott.

Met een missie om superieure klantenservice te bieden, zijn we er trots op om aan uw behoeften te voldoen en zijn we verheugd dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. Sinds kort beschikken al onze kamers inderdaad over een dolce gusto apparaat, leuk dat u hiervan heeft kunnen genieten!

Wij hopen jou dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 27 juli 2018

Super hotel op een prachtige locatie in het prachtig Gent
Heel vriendelijk onthaal.
Lekker uitgebreid en gevarieerd buffetontbijt met topbediening.
Heel ruime en nette kamer met uitstekend bed.
Top !!!

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Beste Willy,

Wij wensen jou van harte te bedanken voor de tijd die je genomen hebt om ons deze review na te laten.

Het doet ons veel plezier te lezen dat je hebt genoten van jouw bezoek alsook van ons ontbijtbuffet. Wij hopen jou dan ook spoedig opnieuw te mogen verwelkomen in onze mooie stad!

Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn dit weekend voor de 4e keer in dit hotel geweest om de Gentse Feesten weer eens mee te maken. Mooie ruime kamer. 'S avonds bij terugkomst buiten op het terras een wijntje gedronken. Vieze glazen bartafel vol met lege glazen en een volle asbak. Personeel (2 man) kon het overduidelijk niet aan. Mensen stonden in de rij om wat te bestellen (geen bediening aan tafel). Wel 6 euro voor een wijntje vragen. Omdat het zo chaotisch was besloten we binnen aan de hotelbar nog een G&T te drinken. Daar liep ook weer een werkstudent rond die het vooral druk had met zichzelf en met het leeghalen van tafeltjes. Geen aandacht of even een knikje van "ik kom zo bij u". Na een kwartiertje zijn we weer weggegaan. Geen enkele reactie weer. Op de kamer aangekomen bleek dat de housekeeping niet geweest was. Bij navraag bij de receptie boden ze als tegemoetkoming een gratis ontbijt aan maar geen excuses. Aangezien wij nooit ontbijten wezen we het voorstel af en vroegen we om in ieder geval 4 cupjes voor de Nespresso machine op de kamer. 10 minuten later komt er weer een werkstudent met 4 koffiekopjes (zucht) ipv cupjes. De volgende ochtend uiteraard ook geen shampoo meer omdat de schoonmakers niet geweest zijn. Bij het uitchecken kregen we één dag parkeergeld in de kelder als refund op een rekening van bijna € 500,-- Echt onder de maat. We zijn al in veel Marriot hotels geweest en vinden deze service ver onder de maat. Volgend jaar maar eens een ander hotel (de Post bijvoorbeeld) proberen. Jammer na al die jaren maar als je geen waar voor je geld krijgt zie je ons niet meer terug. Wim Bentum.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Geachte Mr. Bentum,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recente ervaringen in het Ghent Marriott Hotel met ons te delen.

Een van onze belangrijkste prioriteiten is het bieden van het hoogste niveau van vriendelijke service. Hoewel het een genoegen was om u hier als onze gast te hebben, heeft uw feedback met betrekking tot de service die ons team heeft geboden, mijn aandacht getrokken. Het spijt me heel erg om te horen dat de kwaliteit van de dienstverlening door ons personeel aan de bar en op het terras niet helemaal aan uw - of onze - verwachtingen voldeed.

Wij zijn intern nagegaan waarom housekeeping bij u niet langs kwam en mogelijks is dit het gevolg van een misverstand, waarbij een van onze medewerkers had begrepen dat u niet wenste dat uw kamer gepoetst werd op het moment dat ze langs kwam.

U kunt er zeker van zijn dat uw opmerkingen zijn gedeeld met het team in een poging om onze service te verbeteren.

Wij hopen u alsnog opnieuw te mogen verwelkomen wanneer u volgend jaar de Gentse Feesten bezoekt, maar aarzel dan vooral niet om persoonlijk contact op te nemen, wij bieden u dan graag een ontbijt aan om u optimaal te laten genieten van onze gastvrijheid.

Met oprechte groeten,

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een top hotel, wij hebben genoten! Heerlijk en goed verzorgd ontbijt, fijn personeel! 's avonds kan je nog heerlijk een drankje doen in de bar! De luxe spat er vanaf! Kamers netjes verzorgd, we waren er 2 nachten, en bij terugkomst waren de bedden weer heerlijk opgemaakt! In één woord geweldig!!

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
GhentMarriottHotel, Public Relations Manager van Ghent Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2018

Beste Henriëtte,

Wij wensen u van harte te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om uw meest recente ervaring in het Ghent Marriott met ons te delen.

Het doet ons erg veel plezier te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en wij hopen u dan ook opnieuw te mogen verwelkomen wanneer u onze stad opnieuw bezoekt!

Beoordeeld op 8 juli 2018

Erg leuk hotel, letterlijk in het hart van de stad. Mooie service dat je onder het hotel kan parkeren. Ontbijt super en een 10+ voor de service met name de ontvangst en omgang van de receptie. Hier was met name Heleen super

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner

Beste Kees,

Wij wensen u alvast hartelijk te bedanken voor de tijd die u genomen heeft om ons deze feedback na te laten.

Wij waarderen uw review en delen deze met het team, in het bijzonder met Heleen, om hen verder te motiveren om uitzonderlijke gastenservice te leveren.

Wij hopen dan ook van harte om u opnieuw te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Gent!