“Subliem”

Geclassificeerd als nr. 21 van 1.018 Restaurants in Gent
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 mei 2018 beoordeeld

Trendy restaurant. Chef kok tovert met natuurlijke producten een combinatie van kleuren en een pallet van smaken. Gewoon fantastisch. Goede bediening met professionele uitleg over de gerechten. Dankzij het goede weer konden wij ook genieten van een reuze, leuk en rustig terras. Hier komen we zeker nog terug.

Datum van bezoek: mei 2018

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Oog en smaakpapillen werden verwent. Steeds een ware belevenis bij Naturell, lekker , gezond en origineel!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een prachtige buitenomgeving. Zeer vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit zeker de moeite waard. Nog een tip: ga zeker voor de 4gangen lunch, zodat je niets mist van al dat heerlijks.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Normaal gezien ben ik niet van het principe om mij negatief uit te laten over een horecazaak, maar deze ervaring tart alle verbeelding...
Ik som graag even de feiten op:
- we hadden gereserveerd om 20u30 en kwamen aan op dit uur, de sommelier gaf ons de kaarten en zei meteen ‘we gaan er in vliegen gezien jullie aan de late kant zijn’.
- de wijn die ik wou drinken per glas, was niet voorradig.. daarna kwam de melding van de sommelier dat er niet echt iets anders deftig per glas beschikbaar was.
- om 20u30 gearriveerd, 7 gangen genoten en om 22u30 zat ik aan de koffie, rustig genieten was niet echt een optie
- aandacht voor details ontbreekt, er ligt bv een botermes op tafel, maar er staat geen boter

Los van de feiten, was het eten op zich zeker geen hoogvlieger. 20 euro per persoon extra betaald bovenop het menu voor een stukje ganzenlever zonder enige diepgang of frisheid.

Conclusie: onze rekening was 300 euro voor 2 personen en dit was het absoluut niet waard.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden gastvrij ontvangen en hadden hier een gezellige, leuke avond. Het betere werk in je bord en in je glas. Relatief duur maar toch nog correct.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Naturell bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Naturell geweest? Deel je ervaringen!