“Geweldige ervaring in Gent”
Beoordeling van Publiek

Publiek
Geclassificeerd als nr. 27 van 1.569 Restaurants in Gent
31 mei 2024 beoordeeld

Geweldige, ongemoedelijke avond met een breed smakenpallet.
De service en stijl van het restaurant, zijn stijlvol maar los.
De keuken werkt geluidsloos voor uren aan een stuk.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

11 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons weekendje weg in Gent echt ontzettend genoten van een avondje fine dining bij Publiek.
We werden warm ontvangen en voelden ons erg op ons gemak. De setting voelt heel erg casual en de sfeer is heel erg ontspannen. Het restaurant is niet heel groot, wat het heel erg knus maakt
Wij kozen voor het 7 gangen menu met daarbij het wijnarrangement. Ik koos voor halve glazen, als minder fanatieke drinker. Dit was echt perfect voor mij, om zo toch de smaken van de wijnen bij de gerechtjes te kunnen proeven. Alle gangen smaakten stuk voor stuk geweldig. De kabeljauw en de varkenswang waren mijn favoriet, maar de andere gerechtjes waren eigenlijk even goed.
Eten bij Publiek was echt één van onze hoogtepunten tijdens ons tripje aan de stad Gent. Echt een aanrader als je het mij vraagt.

Datum van bezoek: mei 2024
2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Warme familiale sfeer. Desondanks het restaurant vol zit is er geen drukte gevoel en verloopt alles smooth.
Super sympathieke bediening en
overheerlijke gerechtjes. Vakmanschap.
Leuk om zien hoe rustgevend men werkt in de open keuken.
Hier kom ik zeker en vast terug.

Datum van bezoek: maart 2024
2 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdagmiddag 29/2: middaglunch met een jonge cliënte, een juist evenwicht zoeken tussen topkeuken en ongedwongen sfeer. Publiek is volledig in het opzet geslaagd: niet alleen is de keuken fantastisch, origineel en lekker, maar de sfeer is ongedwongen en relaxed. Van bij het binnenkomen wordt men ondergedompeld in een warme gezelligheid en voel je je thuis. De bediening is top, de open keuken geeft een extra troef. Zeer fijne bediening met een professionele uitleg zonder poespas. Ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen en hoop dat dit de maatstaf zal worden voor vele andere zaken.

Datum van bezoek: februari 2024
25 januari 2024 beoordeeld

We werden hartelijk ontvangen en hebben een heerlijke avond gehad met een fantastische culinaire ervaring. Erg vriendelijk en kundig personeel en de ongedwongen eigentijdse sfeer maakte het plaatje compleet. Echt een aanrader, fantastisch!!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

Reizigers die Publiek bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In Publiek geweest? Deel je ervaringen!