“We proefden de overtreffendste trap van Publiek”
Beoordeling van Publiek

Publiek
Geclassificeerd als nr. 10 van 936 Restaurants in Gent
18 augustus 2021 beoordeeld

We komen hier graag om een bespreking vlot te laten verlopen, men maakt geen problemen als we ter twaalfder ure bellen en plaats voor 4 vragen.
Blijkbaar heeft Covid de inspiratie alleen maar aangescherpt, beste 5-gangenmenu van 6-tal bezoeken sinds de opening.
Geen enkel gerecht vonden we net iets minder dan de andere, allen verschillend, allen zó evenwichtig en verfrissend.
Bijpassende wijnen waren lekker met een absolute match bij de sardines/gele groenten/basilicum + witte Horus Lammidia (sauvignon blanc) uit Abruzzo.
Op simpele vraag kregen we de wijnkaart mee waarop de matches aangeduid werden. Da's óók service.
De bediening blijft ongedwongen en met zichtbare passie, een chef komt de suikermais met escargot en hazelnoot opdienen, Ollie brengt zelf de varkensspiering met jonge bolajuin en paprika aan.
Dat er al eens tegen de regels van de pure etiquette gezondigd wordt vinden wij net bevrijdend.

Datum van bezoek: augustus 2021

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een andere smaakervaring verwacht. Een jong team. Wij stoorden ons aan de opstelling van de sommelier en de kwaliteit van de bediening. Voorlangs serveren hoort niet in zo’n restaurant. Eindconclusie Niet ster waardig.

Datum van bezoek: augustus 2021
16 juli 2020 beoordeeld

Smaakbommetjes van begin tot einde. En niet met kreeft of kaviaar, wel met courgette, tomaat, boerenteen, zuring, parelhoen en perzik. Wat een verfijning, wat een feest voor het verhemelte ! Vriendelijke bediening. Wij komen terug.

Datum van bezoek: juli 2020
23 juni 2020 beoordeeld

Wij gingen met hoge verwachting naar Publiek maar waren niet blij verrast. De bediening is matig.. afstandelijk en tikje arrogant en niet vriendelijk.

De gerechten waren erg klein voor 82.00 euro p.p. en goed maar niet uitstekend helaas. Ook de droge witte wijn was niet indrukwekkend wat je wel verwacht voor 9.00 euro per glas.

Helaas waren wij niet overdonderd en zullen wij geen tweede keer terugkomen.

De avond daarvoor hebben wij bij Volta in Gent gedineerd.. zij hebben geen Michelin ster maar verdienen dit wel!! Dit was vele malen beter dan Publiek.

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige, hartelijke en ongedwongen ontvangst en bediening. Gerecht voor gerecht was mooi gepresenteerd en echt genieten. Ook de bijpassende wijnen zijn echt aan te raden.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Publiek bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

Gent, Oost-Vlaanderen

In Publiek geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.