“Toplunch”
Beoordeling van Publiek

Publiek
Geclassificeerd als nr. 2 van 32 Dessert in Gent
13 april 2018 beoordeeld

Lunchen in Publiek, ik kan het alle fijnproevers aanraden, als je wat tijd hebt. Maar eigenlijk zou ik zeggen: neem een dagje verlof, en geniet van de lekkere lunchmenu in Publiek. Prijs/kwaliteit top: € 35 voor (2) voorgerecht(en), hoofdgerecht, dessert aan sterrenniveau. Ik was er voor een business lunch, reken wel wat tijd in (1,5u). En je reserveert best, want het zit er elke middag wel vol, lijkt me. Wat ook wel fijn is, is dat ze ook niet-alcoholosche aperitieven hebben. Lunchen in Publiek: een aanrader!

10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ongedwongen sfeer voor een restaurant van deze klasse, warm onthaal en zeer attent personeel. Gekozen voor de menu met een eigen keuze aan wijn. Verrassende gerechten ( skrei-staart / pelé royal ) met verfrissende toetsen. Beperkte keuze aan dessert maar mooi afgewerkt. Faire prijzen !!! Eerste bezoek, maar zeker niet het laatste. Echte aanrader.

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg uitgekeken naar dit bezoek, het spijt me dan ook om te zeggen dat het een tegenvaller was over de hele lijn.

Gewaagde combinaties die zeker niet altijd geslaagd waren, vaak terugkomende ingrediënten, zoals rode biet (1x als amuse en in 2 van de 7 gangen), is toch nét wat te veel van het goede. Seizoensgebonden werken is fantastisch maar hier miste het toch wat creativiteit.

Verder was ook het personeel eerder een storende factor, de eerste amuse zat letterijk nét in mijn mond en de keuzes moesten reeds doorgeven worden. Een haastige trend die de hele avond werd doorgezet, zowel in op en afrennen van het personeel als in het serveren van de gerechten. Echter onmogelijk om een extra glas wijn te bestellen door het voorbijrazen.

Hopelijk een off-day voor het team, want ik vermoed dat ze beter kunnen.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week komen dineren met 5 vrienden voor een verjaardag. Ter attentie een super leuk verjaardagskaartje ontvangen, nog eens bedankt! De blackberry cocktail was lekker, maar mocht wel wat meer alcohol in. De menu was in orde! Zeer lekkere voorgerechten. Hip interieur!

7 maart 2018 beoordeeld

De avond zelf beslist om te gaan en zie, iedere dag worden enkele tafels vrij gehouden voor de dag zelf! Zeer tof gezien het restaurant altijd volzet is. Gisterenavond een heerlijke avond beleefd met aangename ontvangst. Alhoewel mijn vrouw weinig honger had, zijn de 5 gangen zonder enig probleem verorberd. Vooral de open ravioli met skrei was een delicatesse. Fris, verrassende smaken en topkwaliteit in het bord. Tevens cosy en relaxe decoratie, en vooral uitstekende verhouding prijs/kwaliteit. Houden zo...

Reizigers die Publiek bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Publiek geweest? Deel je ervaringen!