Rita A

Prima ervaring !

Beoordeling van Hotel Carlton
5,0 van 5 bollen17 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Onze Duitse vrienden, die het Nederlands niet machtig zijn, vroegen ons een beoordeling te geven. Zij waren heel tevreden van het hotel. De kamers waren prima. Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig ! Het ontbijt was dik in orde en dat mochten we zelf ook ervaren. Een aanrader !!
Richard & Christel, Hans & Brigitte, Georg & Luzia en Walter en Rita
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Trip.com
Word beloond met One Key
1.9 km van Hotel Carlton
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 1 april 2024

Een schot in de roos, dit hotel. Perfecte ligging voor het OV, met de tram ben je zo in het centrum. 'S nachts rustig en geen hinderlijke geluiden. Bijzonder vriendelijke medewerkers, heerlijk ontbijt en geweldige matras. Enige minpuntje is de kleine TV. Omdat de kamer zo ruim is, was het wat turen op het kleine scherm ;-)
Zeer schoon ook. Deze plek gaan wij, wanneer in Gent, zeker weer opzoeken.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Carlton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Hallo Durga,
Bedankt voor deze beoordeling.

Wat fijn dat je tevreden was over onze gastvrije medewerkers en nette kamers, evenals onze gunstige ligging.

We noteren je feedback over de tv, bedankt voor het melden!

We hopen dat je genoten hebt van jouw bezoek aan Gent.
Hartelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 18 juni 2023

Omdat wij in België bij ons uitstapjes in het weekend steeds gebruik maken van het openbaar vervoer (trein-tram-bus) kozen wij voor dit hotel dat op amper 300 meter van het Sint-Pieters Station in Gent gelegen is. Aldaar aangekomen kunnen wij ons dan onmiddellijk opfrissen en met de tram de mooiste plekjes in Gent gaan verkennen en genieten van een diner in de tal van goede restaurants dat Gent rijk is. Het eerste wat ons opviel in dit hotel was het zeer vriendelijk onthaal aan de balie. Wij hadden verder ook een ruime, mooie en hygiënische kamer met alles erop en eraan. Zeer belangrijk was ook de rustige ligging, niettegenstaande de korte afstand van het station. Wij genoten er ook nog van een uitgebreid en lekker ontbijt met een uitstekende service (vb. een afzonderlijke kaart waarbij u kan kiezen uit enkele eiergerechten die à la minute worden klaargemaakt! Kortom daar gaan we zeker nog terug.

Kamertip: Lees gewoon onze beoordeling
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 18 juni 2022 via mobiele applicatie

Wij hebben erg genoten van ons nachtje weg in het Carlton hotel. Zeer vriendelijke eigenaren en een top ontbijt met alles wat je wenst. Mooie kamer. Stukje lopen tot centrum, door het park. Aan te bevelen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 mei 2022

Alles gewoon uitstekend: vriendelijk, gedreven, behulpzaam en joviaal personeel dat je met de glimlach te woord staat en zorgt voor een onbezorgd verblijf.
Uitermate verzorgde, ruime kamers waar geen geluid je stoort.
Prima ontbijt waar je geen voorbereide en warm gehouden eieren, spek, ... op het buffet vindt maar waar men op het moment zelf het gewenste klaar maakt en bedient. Top service! Top verblijf.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Carlton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2023

Hallo daar!
Leuk dat je een beoordeling plaatste.

Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk mogen we je snel terug verwelkomen!

Groetjes van het hele team,

Beoordeeld op 17 april 2022 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst zeer vriendelijk geholpen door receptioniste. Ze gaf goed uitleg over allerhande zaken. Bij het uitchecken wederom zeer vriendelijk geholpen door heer achter de receptie. Kamer was zeer ruim en goed schoongemaakt. Tram om de hoek en het St Pieters station op loopafstand.
Goede bereikbaarheid naar Flanders Expo.
Deze locatie is echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2022

Beste Claudia,
Bedankt voor je beoordeling.

Het doet ons erg veel plezier om dit te lezen. En ik ga je leuke feedback zeker delen met mijn collega's.

Hopelijk zien we je terug bij een eventueel volgend verblijf in Gent.

Met vriendelijke groeten,