Word beloond met One Key
ellen s
Zeer aangenaam verblijf!
Beoordeling van Hotel Carlton
5,0 van 5 bollen20 aug 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden 1 overnachting in de deluxe suite kamer. Deze kamer was ruim, comfortabel en had een groot terras. De kamer beschikt over een open badkamer in de slaapkamer. Dit werd ons vooraf ook mee gedeeld. Enigste nadeel was dat er geen airco ter beschikking was maar er waren wel 2 ventilatoren beschikbaar.
Het personeel was héél erg vriendelijk en behulpzaam, niets was teveel om te vragen.. Ondanks de corona-toestand bood het hotel een ontbijtbuffet aan, hetgeen de dag voordien doorgegeven moest worden. Het ontbijt was zeer ruim, zeer lekker en mooi verzorgd. Zeer veel keuze.
Er was een parking ter beschikking tegen een zeer democratische prijs en overdekt.
Het hotel ligt op ongeveer 2 km wandelafstand van het centrum van Gent. Er is een aangename route om naartoe te wandelen. Toch rekenen op 25min om in het centrum te zijn voor diegenen die niet zo graag wandelen..

Wij hadden een zeer aangenaam verblijf en indien we terug naar Gent gaan is dit hotel zeker een aanrader!
Datum van verblijf: augustus 2020
2.1 km van Hotel Carlton
Roomservice
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hadden een weekendje weg geboekt met zijn tweetjes. Ontzettend vriendelijk personeel. Het alternatief voor het ontbijtbuffet vonden wij heel geslaagd. Verse broodjes/koffie/fruit op aanvraag. Super goed geregeld. Kamers waren netjes en schoon. Wij hebben erg genoten :)

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 18 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi kleinschalig hotel net iets buiten het centrum (loopafstand). Mooie kamers, hotel is modern maar warm ingericht.
Heel persoonlijk, hele vriendelijke medewerkers. En het ontbijt is echt een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 29 september 2019

We hadden een zeer geslaagd verblijf in Gent mede dank zij de assistentie vanuit het Carlton Hotel. 3 Sterren maar alles was er om je goed te voelen, zeker de vriendelijkheid en behulpzaamheid waren klasse. Super goed ontbijt "à la carte" voor eenheidsprijs. We hadden een rustige grote kamer, aan de badkamer is nog werk.
Parkeerplaats met laadmogelijkheid voor elektrische auto. Alles was aanwezig. We komen zeker nog terug. Bedankt.

Kamertip: Alle kamers zijn goed, deze aan de achterzijde zijn rustiger.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wij raden het Carlton zeker aan iedereen aan! De gastheer is erg joviaal en vriendelijk. De kamer was erg proper, ruim en luxueus. De ligging van het hotel is ook uitstekend: niet ver van het centrum en vlakbij het station. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Te voet wandel je 20 minuutjes aangenaam langs water tot historische stadscentrum of anders is er openbaar vervoer.
Het hotel is kleinschalig en persoonlijk. Vragen, tips, ... worden enthousiast beantwoord.
De kamer was ruim en verzorgd. Koffie en theeservice + water op de kamer. Dit geeft je een warm welkom.
Het ontbijt is buffet maar met persoonlijke bediening van vb eitje, pofferjes, ... Vers fruitsap is een meerwaarfde.
Een plaats om terug te keren.

Datum van verblijf: mei 2019