Beoordeeld op 29 september 2019

We hadden een zeer geslaagd verblijf in Gent mede dank zij de assistentie vanuit het Carlton Hotel. 3 Sterren maar alles was er om je goed te voelen, zeker de vriendelijkheid en behulpzaamheid waren klasse. Super goed ontbijt "à la carte" voor eenheidsprijs. We hadden een rustige grote kamer, aan de badkamer is nog werk.
Parkeerplaats met laadmogelijkheid voor elektrische auto. Alles was aanwezig. We komen zeker nog terug. Bedankt.

Kamertip: Alle kamers zijn goed, deze aan de achterzijde zijn rustiger.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Wij raden het Carlton zeker aan iedereen aan! De gastheer is erg joviaal en vriendelijk. De kamer was erg proper, ruim en luxueus. De ligging van het hotel is ook uitstekend: niet ver van het centrum en vlakbij het station. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Te voet wandel je 20 minuutjes aangenaam langs water tot historische stadscentrum of anders is er openbaar vervoer.
Het hotel is kleinschalig en persoonlijk. Vragen, tips, ... worden enthousiast beantwoord.
De kamer was ruim en verzorgd. Koffie en theeservice + water op de kamer. Dit geeft je een warm welkom.
Het ontbijt is buffet maar met persoonlijke bediening van vb eitje, pofferjes, ... Vers fruitsap is een meerwaarfde.
Een plaats om terug te keren.

Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

We werden er heel vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Kamer was ruim en zeker in orde en gezellig met goed bed. Badkamer was eerder aan de kleine kant maar heel netjes met alles wat men nodig heeft. Ontbijt was zeer in orde en uitgebreid. We keren er zeker nog terug.

Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel in de buurt van station Gent St Pieters. Zeer ruime kamer en comfortabele bedden. Ontbijt is boven verwachting uitgebreid. Bestaande uit een buffet en à la carte gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en maken je goed wegwijs in de stad. Je voelt je welkom! Ik zou zonder twijfel weer voor dit hotel kiezen als ik weer in de stad ben.