20 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel, maar het zelf hotel is wat tegengevallen. De kamers zijn klein en warm. Door de ligging aan het station komen er om de paar minuten trams voorbij en is het te lawaaierig om met het raam open te slapen. De hygiene op de kamer was niet super. Op het eerste zicht leek het proper, maar bijvoorbeeld de toetsen van de telefoon waren smerig. De badkamer is ook zeer klein. De wc staat bijna in de douche. Het ontbijt was oké. Heel vriendelijke man.

Volgende keer kiezen we toch voor een ander hotel.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
5 mei 2017 beoordeeld

Goed hotel vlak aan het station. Het is niet te duur en toch alles aanwezig. Propere kamers. Ontbijt vonden we een beetje simpel, had wat uitgebreider mogen zijn. Ondanks dat het vlak bij het station was niet echt storende geluiden. Zeer rustig.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging aan overzijde station en tramhalte dichtbij. Vriendelijk onthaal.kamer ligt in aangrenzend gebouw. Alles aanwezig,zelfs waterkoker ( moest wel dringend ontkalkt worden) 's avonds wel veel lawaai van cafés. Ontbijt vrij simpel.

Verbleef: juni 2016, reisde alleen
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Direct voor het st pieters station. Loopafstand naar centrum best wel ver. Rond de 25 minuten. Kamers netjes en schoon. Wel erg warm op de kamer. Met de ramen open slapen is niet te doen vanwege straatlawaai. Ontvangst was vriendelijk. Kregen een stadskaart en reisgidsje cadeau. Verder wat kleine minpuntjes. Koelkastje koelde niet echt. De wi fi functioneerde ook niet continue. Overdag werkte hij maar s avonds kon ik niet online helaas. Ontbijt was simpel maar goed met oa croissantjes, fruit, ei etc. Ik raad het hotel wel aan.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
24 april 2016 beoordeeld

Super vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel, leuke kamer met koffie faciliteiten,heel proper, goed bed, ontbijt oke. Ideale ligging. Niet veel last van nachtlawaai, een echte aanrader.wij komen zeker nog terug met de Gentse feesten

Kamertip: Voorkamers
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie