Hotel Castel
183 US$
114 US$
110 US$
  • Bar/lounge
Europa Hotel(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
98 US$
96 US$
  • Gratis parkeren
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
110 US$
Priceline
189 US$
154 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 176 US$ per nacht.

111 US$
105 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
5 mei 2017 beoordeeld

Goed hotel vlak aan het station. Het is niet te duur en toch alles aanwezig. Propere kamers. Ontbijt vonden we een beetje simpel, had wat uitgebreider mogen zijn. Ondanks dat het vlak bij het station was niet echt storende geluiden. Zeer rustig.

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging aan overzijde station en tramhalte dichtbij. Vriendelijk onthaal.kamer ligt in aangrenzend gebouw. Alles aanwezig,zelfs waterkoker ( moest wel dringend ontkalkt worden) 's avonds wel veel lawaai van cafés. Ontbijt vrij simpel.

Verbleef: juni 2016, reisde alleen
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Direct voor het st pieters station. Loopafstand naar centrum best wel ver. Rond de 25 minuten. Kamers netjes en schoon. Wel erg warm op de kamer. Met de ramen open slapen is niet te doen vanwege straatlawaai. Ontvangst was vriendelijk. Kregen een stadskaart en reisgidsje cadeau. Verder wat kleine minpuntjes. Koelkastje koelde niet echt. De wi fi functioneerde ook niet continue. Overdag werkte hij maar s avonds kon ik niet online helaas. Ontbijt was simpel maar goed met oa croissantjes, fruit, ei etc. Ik raad het hotel wel aan.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
24 april 2016 beoordeeld

Super vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel, leuke kamer met koffie faciliteiten,heel proper, goed bed, ontbijt oke. Ideale ligging. Niet veel last van nachtlawaai, een echte aanrader.wij komen zeker nog terug met de Gentse feesten

Kamertip: Voorkamers
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
11 december 2015 beoordeeld

Het hotel is een goede betaalbare uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent. De entourage is eenvoudig en niet echt sfeervol. De kamers klein maar voldoende. Wij hadden een kamer aan de voorzijde en dus heel veel geluidsoverlast van de trams en het verkeer. Het ontbijt was voldoende uitgebreid maar werd geserveerd in een sfeerloze, koude ruimte. Het hotel ligt recht tegenover het station. Voor treinreizigers dus goed bereikbaar. Het station heeft een prima garage voor autobezitters. Het centrum van Gent ligt op loopafstand (20 min.) of per tram (5min.)

Kamertip: Voorzijde veel lawaai van verkeer
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner