“Wat een ontdekking!”

Clochard De Luxe
Geclassificeerd als nr. 260 van 936 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De buitenkant doet je denken aan een bruin café. Niet echt wat je verwacht van een goed restaurant. Eens binnen wordt je ingedompeld in gezelligheid. Mooie houten plafond en een intieme sfeer met een beperkt aantal tafeltjes. Zalige Franse muziek op de achtergrond en dan het eten …. Gewoonweg zalig. Ik kom hier echt superlatieven te kort. Een uniek concept van meerdere kleine porties. Het is eens wat anders dan een grote steak achter je kiezen steken. Meerdere smaakbommetjes achter de kiezen. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
Zimri V, Eigenaar van Clochard De Luxe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dank u ❤

18 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

6 gangen menu genomen. ALLES was super lekker. Van wijn tot dessert. Gezellig interieur. Super vriendelijk personeel. Doe zo verder team Clochard deluxe!

Datum van bezoek: juni 2021
21 november 2020 beoordeeld

Even een shoutout voor restaurant Clochard De Luxe! Om mijn vriends verjaardag te vieren hadden zijn ouders het take-out menu voor ons besteld. Het was echt in orde! Een vriendelijke meneer kwam het eten afleveren. Alles was keurig verpakt en er zaten duidelijke instructies bij voor de oven enzo. De soep en het vispannetje waren heerlijk en zeker voldoende. Als verrassing voor mijn vriends verjaardag hadden de mensen van Clochard De Luxe nog een dessertje met een vuurwerkje toegevoegd.

Dus als je nog op zoek bent naar een goed adresje voor maaltijden tijdens corona, hier moet je zijn!

Datum van bezoek: november 2020
6 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassende inrichting ,zeer vriendelijke ontvangst,vlotte service waarbij men vooral bekommerd was voor het welbevinden van de klant.
Toffe formule mix van tapa's en lokale gerechtjes mooie wijnkaart. Een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2020
17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige ervaring, zalig eten met als favoriet het hapje met ganzenlever. De setting is prachtig en de bediening was super vriendelijk. Een van mijn nieuwe favorieten te Gent!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Clochard De Luxe bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Clochard De Luxe geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.