Bert H

Top verblijf

Beoordeling van Hotel Harmony
5,0 van 5 bollen24 mrt 2024 beoordeeld
Het is een mooi en up to date hotel, zeer centraal gelegen middenin het oude Gent. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is een goed en uitgebreid ontbijt. De schone, leuk aangeklede en ruime kamers zijn van alle gemakken voorzien. Aanrader dus!
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 2 apr 2024
Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.

Het verheugt ons te lezen dat u de centrale ligging van ons hotel in het oude Gent waardeert. Ons team streeft ernaar om altijd vriendelijk en behulpzaam te zijn, dus uw complimenten worden zeer gewaardeerd. Het is fantastisch te horen dat ons uitgebreide ontbijt aan uw verwachtingen voldeed; we zijn trots op de verscheidenheid en kwaliteit van de producten die we serveren. Dat u onze kamers als schoon, ruim en goed uitgerust beschrijft, bevestigt onze inzet voor comfort en gemak voor onze gasten.

Hartelijke groet,

• Lol.travel
0.7 km van Hotel Harmony
Meer hotels in Gent bekijken
Beoordeeld op 20 februari 2024

Ik wou mijn vriend verrassen met een verblijf in Hotel Harmony we zijn al naar echt alle hotels in Gent geweest maar deze was echt de beste.

Toen we binnenkwamen zaten Frederik en Harmony aan de receptie (ik had om hun naam gevraagd voor deze review) want wow ze waren zo lief en ze hebben ons verblijf echt de beste start ooit gegeven.
Daarna begeleide Frederik ons naar onze kamer. Ik had gevraagd om romantische decoratie en deze was zo cozy en echt de moeite waard. De kamer was prachtig met de zachtse kussens ooit en het uitzicht! Alles was zo betoverend en het hotel heeft echt de beste ligging mogelijk: mooi in het centrum met het stadsuitzicht, maar ook perfect zonder nachtlawaai. Zelfs de toiletten waren high-tech alles was zo mooi en in de puntjes gepoetst (echt bravo naar het poetspersoneel) en uitgewerkt zoals ik nog nooit eerder heb gezien. We hebben fantastische geslapen op de zachte matras en dan was het tijd om op te staan.
We gingen naar beneden om te ontbijten en werden hartelijk verwelkomt door Nan. Het ontbijt was fantastisch en heel uitgebreid met ook veel extra gerechtjes om bij te bestellen alles was heel lekker. Een vand e enige restaurants die de Croissants perfect maakt (precies alsof je in Frankrijk bent).

Kort samengevat was ons verblijf en ontbijt echt het beste dat we al gehad hebben en we gaan zeker terug komen en ook hun nieuw hotel Comic art gaan bezoeken. En we komen zeker nog terug, Dikke bravo aan de maneger want dit hotel was echt wow.

Kamertip: Ontbijt rond 9u zodat je alle croissants kan opeten :)
Datum van verblijf: januari 2024
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2024

Beste gast,
We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat uw verblijf bij ons zo positief ervaren is en dat u Hotel Harmony als het beste hotel in Gent beschouwt. Fijn dat de romantische decoratie in uw kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u de kussens en het uitzicht wist te waarderen. Onze locatie in het centrum van de stad biedt inderdaad een prachtig uitzicht zonder de hinder van nachtlawaai, iets waar veel gasten van genieten. Uw complimenten aan ons receptiepersoneel Frederik, evenals aan het schoonmaakteam, worden zeer gewaardeerd en zullen zeker met hen gedeeld worden. Het doet ons plezier dat u ook het ontbijt met zijn uitgebreide keuze en de perfecte croissants heeft genoten. We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen, en hopelijk kunt u dan ook ons nieuw hotel Comic Art bezoeken.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 27 december 2023

Een echte aanrader! Goede locatie met een mooi interieur en vriendelijke mensen.
Boxspring bed met zachte kussens en de gevraagde versiering. Kamerverlichting en ventilatie,airco, verwarming te bedienen met 1 klik
Niks op aan te merken!

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2024

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling.

Het verheugt ons te horen dat de locatie, het interieur en de vriendelijkheid van ons personeel naar wens waren. Wij streven ernaar om onze gasten een aangename ervaring te bieden en het is fijn dat dit ook zo door u ervaren is. Uw complimenten over het comfort van onze boxspring bedden met zachte kussens en de eenvoudige bediening van onze kamerfaciliteiten stellen we zeer op prijs. Wij zijn blij dat de door u gevraagde kamerdecoratie naar wens was en dat de verlichting, ventilatie, airconditioning en verwarming aan uw verwachtingen hebben voldaan.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 18 december 2023

Prima locatie , parkeren is ook een ervaring ... zo op de kerst markt , en toch en rustige kamer aan de achter zijde prima ontbijt veel keuze lekker bed . Regeling mogelijkheden op centrale bediening , vergt wat uitzoek werk ... maar verder prima

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2023

Beste gast,
Heel erg bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons te horen dat onze locatie aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat u de rustige kamer aan de achterzijde als prettig heeft ervaren. We zijn blij dat het ontbijt met zijn ruime keuze en de comfortabele bedden bij hebben gedragen aan een aangenaam verblijf. Wat betreft de centrale bediening, onze receptie staat altijd klaar om gasten te helpen bij het gebruik ervan, zodat u optimaal kunt genieten van de aanwezige faciliteiten in uw kamer.

Fijne kerstdagen,

Beoordeeld op 9 december 2023

Zoals altijd, alles tiptop in orde. De kamers zijn rustig en toch centraal in Gent. Ontbijt ; heerlijke verse wafels, perfekte omelet, ruime keuze aan vers fruit, een glaasje cava, ... meer moet dat niet zijn.

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Het verheugt ons te horen dat u de rust van onze centraal gelegen kamers in Gent waardeerde. Wij streven ernaar om onze gasten een comfortabel en rustig verblijf te bieden, ondanks onze centrale locatie nabij historische bezienswaardigheden zoals het Gravensteen. Uw complimenten over ons ontbijt, inclusief de verse wafels en perfecte omelet, zijn zeer gewaardeerd. Ons ontbijtbuffet biedt inderdaad een ruime keuze aan vers fruit en andere heerlijkheden, en wij zijn blij dat dit aan uw verwachtingen voldeed.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 3 december 2023

Zeer aangenaam hotel, prachtige kamer, zeer rustig, zeer comfortabel bed, heerlijk ontbijt, supervriendelijke ontvangst. De ligging is idyllisch, ideaal, vlakbij centrum Gent met alle bezienswaardigheden, horeca en winkelgelegenheden. Goed management.

Datum van verblijf: december 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2023

Beste Johan,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score.

We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van de rust en het comfort van onze kamers, evenals van ons uitgebreide ontbijtassortiment. Het is fijn dat de centrale ligging van het hotel bijgedragen heeft aan een idyllisch verblijf. Uw complimenten over de supervriendelijke ontvangst worden zeer gewaardeerd en gedeeld met ons team.

We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,