3 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 29 oktober 2023

Wij vonden de locatie en hotel prachtig.
Mooi in het centrum waar alles op loopafstand was. Onze kamer de Executive suite was ook prachtig. Daar waren we erg blij mee.

Service iets minder: schoonmakers niet alles netjes achtergelaten. Ook het ontbijt had ik erg veel van verwacht en misschien is dat onze fout maar voor €25 pp denk ik dat dat ook terecht is.

Bij het uit checken werd ons ook verteld dat et er een bedrag open stond. Je raad et al €50 voor 2 x onbijten. Dit bedrag had ik bij het inchecken al betaald en gelukkig mijn bon bewaard.
Ik kreeg netjes excuses aangeboden alleen na het goed nakijken of dat echt zo was, ondanks mijn bon te hebben laten zien.

Dus van daar mijn 3 sterren.

Datum van verblijf: oktober 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Beste Meneer,
Hartelijk dank voor deze beoordeling.

We zijn blij te horen dat u de locatie en het hotel prachtig vond, evenals onze Executive Suite. Onze ligging in het centrum van Gent en de nabijheid van vele bezienswaardigheden zijn inderdaad een groot pluspunt voor onze gasten.

We betreuren het echter dat u niet helemaal tevreden was met de service en communicatie. Wat betreft de schoonmaak, we zullen dit zeker bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat alles netjes wordt achtergelaten in de toekomst. Over het ontbijt, we bieden een uitgebreide selectie van producten en opties, maar we begrijpen dat smaken kunnen verschillen. Uw opmerkingen zullen in overweging worden genomen om ons ontbijt verder te verbeteren. Wat betreft de betaling van het ontbijt, we zijn blij dat het misverstand is opgelost en we bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 september 2023

Charmant hotel met zeer goede ligging om de stad te verkennen, zeer goede service. Hotelkamer (235) was een topper.
Prachtig uitzicht op het gravensteen. Ontbijt was meer dan uitgebreid.
Personeel aan receptie was super vriendelijk. Privéparking is een aanrader.
Top hotel !!

Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!

We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in kamer 235 en het prachtige uitzicht op het Gravensteen. Het doet ons veel plezier dat u ons ontbijt meer dan uitgebreid vond en dat u de vriendelijkheid van ons personeel aan de receptie waardeerde.

Daarnaast zijn we blij dat u onze privéparking een aanrader vond. We streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en uw positieve feedback is een grote motivatie voor ons team.

Beoordeeld op 15 september 2023

Na bijna 15 jaar trouwe gast te zijn van dit hotel, wordt je op de ochtend van vertrek gebeld dat je kamer niet beschikbaar is. Als alternatief een ander hotel zonder zwembad aangeboden zonder enige compensatie.

Datum van verblijf: september 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.

Ik heb alle begrip voor jouw reactie, maar wil toch graag even toe lichten dat dit voor ons een geval van overmacht was buiten onze wil.
Zoals ik telefonisch al verteld had was daags voor jouw aankomst een nieuw raam geplaatst in de kamer die jullie gekozen hadden voor jullie verblijf. Er was ons door de leverancier beloofd dat het raam incl. verduisterend gordijn zou klaar zijn op afgesproken datum.
Helaas heeft hij pas de ochtend van jullie voorziene aankomst laten weten dat het verduisterend gordijn pas 3 dagen later kon geplaatst worden.

Dit liet ons geen andere keuze dan jullie te contacteren en aangezien Hotel Harmony al volzet was, hadden wij voor jullie onze mooiste kamer gereserveerd met een fles champagne in ons recent geopende Comic Art Hotel.
Ook zoals telefonisch beloofd hadden jullie toegang tot het zwembad van Hotel Harmony en hadden wij er alles aan gedaan om jullie verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Harmony De Smet, Manager

Beoordeeld op 27 augustus 2023

Zeer mooi hotel met mooie kamers!!!
Onze vriendin was jarig en de kamer was mooi versiert.
Supervriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.
Zeker een aanrader.
Wij zijn fan van dit hotel en komen elk jaar terug.

Kamertip: Zeker een aanrader. Wij zijn fan van dit hotel en van het mooie Gent!!!
Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

Wat is het fijn om zulke mooie woorden in ontvangst te mogen nemen met betrekking tot de vriendelijkheid en de gastvrijheid van onze medewerkers. Het doet ons ook veel plezier dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons en dat ons rijkelijk gevulde ontbijt hiertoe kon bijdragen.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 24 augustus 2023

De kamer zag er zeer proper uit, het ontbijt was zeer uitgebreid en super verse ingrediënten. Het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel ligt op een centrale locatie en toch is er nauwelijks geluidsoverlast van de omgeving.
Kortom: aanbevelingswaardig.

Kamertip: Informeer bij de balie naar parkeermogelijkheid in het hotel want bereikbaarheid met auto moeilijk.
Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2023

Beste Frans,
Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.

Prettig te vernemen dat u onze vriendelijke service waardeerde en dat ook de netheid van uw accommodatie en het uitgebreid ontbijt naar wens waren.

We hopen u bij een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten,