Beste gast,
Bedankt voor uw recensie.
Ik heb alle begrip voor jouw reactie, maar wil toch graag even toe lichten dat dit voor ons een geval van overmacht was buiten onze wil.
Zoals ik telefonisch al verteld had was daags voor jouw aankomst een nieuw raam geplaatst in de kamer die jullie gekozen hadden voor jullie verblijf. Er was ons door de leverancier beloofd dat het raam incl. verduisterend gordijn zou klaar zijn op afgesproken datum.
Helaas heeft hij pas de ochtend van jullie voorziene aankomst laten weten dat het verduisterend gordijn pas 3 dagen later kon geplaatst worden.
Dit liet ons geen andere keuze dan jullie te contacteren en aangezien Hotel Harmony al volzet was, hadden wij voor jullie onze mooiste kamer gereserveerd met een fles champagne in ons recent geopende Comic Art Hotel.
Ook zoals telefonisch beloofd hadden jullie toegang tot het zwembad van Hotel Harmony en hadden wij er alles aan gedaan om jullie verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Harmony De Smet, Manager