2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 142
PricelineUS$ 149
TravelocityUS$ 142
Beoordeeld op 19 juni 2022 via mobiele applicatie

Het hotel Harmony is centraal gelegen, op wandelafstand van alle bezienswaardigheden. Het ontvangt was vriendelijk en gastvrij. De standaardkamer was gezellig, net en praktisch. Alles was aanwezig; van een haardroger tot een mini-koelkast. Het ontbijt was uitgebreid en luxueus. De wafels en verse eieren waren een meerwaarde. Als het mooi weer is kan je buiten aan het water ontbijten. Bij warm weer kan je verkoeling vinden in het zwembad. Je kan er een heerlijk hapje en drankje bestellen. Kortom een TOP hotel in het hartje van Gent. Hotel Harmony wij komen zeker terug. Bedankt voor het fijn weekend. Groetjes Carlo & Chloë

Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2022

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

Fijn dat u tevreden was met de netheid van de kamer, ons uitgebreide ontbijt en de vriendelijke ontvangst. Het doet ons erg veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf.

Beoordeeld op 7 juni 2022

Wij hebben genoten van ons verblijf in hotel Harmony. We verbleven in een heel mooi kamer, voorzien van alle comfort en zeer proper Hiervoor moesten we wel eerst opnieuw een paar passen buiten door de regen. De ligging is ideaal om de stad te verkennen; midden in het centrum en toch heel stil op de kamer.
De enige opmerkingen die we zouden willen geven, betreffen het ontbijt. Daar bleven we een beetje "figuurlijk op onze honger zitten" :
- Men vraagt of er een glaasje cava wordt gedronken. Op een lijstje op de tafel staat er : extra glas cava € 4,5. Is dit dan voor dit glas of voor een tweede glas ?
- Een tweede tas koffie wordt pas aangeboden wanneer het ontbijt ten einde is en de tafel wordt afgeruimd.
- Er wordt niet vernoemd dat er nog gerechten kunnen besteld worden (zoals wafels of een spiegeleitje bijvoorbeeld). Voor sommige moet er zelfs bijbetaald worden. € 3 extra voor American pancakes bij een ontbijt van € 25, vinden we iets teveel van het goede. Voor het duurste ontbijt dat we tot nu toe hebben gegeten, is de keuze niet te overvloedig.
Dit zijn maar een paar kleine opmerkingen, want voor de rest was alles tiptop in orde. Toch een pluim voor het personeel. Dank U wel.

Kamertip: Achteraan geen uitzicht, maar wel heel stil.
Datum van verblijf: juni 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2022

Beste Marleen,
Leuk dat u de tijd nam voor uw beoordeling.

Wat is het fijn om deze waaier aan complimentjes in ontvangst te mogen nemen. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat u een geslaagd verblijf heeft gehad. Spijtig dat het ontbijt echter niet geheel aan uw verwachtingen voldeed, onze excuses voor het ongemak. We delen graag mee dat american pancakes, wafels en alle gerechten met eieren gratis te verkrijgen zijn. De banana spelt pancakes zijn inderdaad een surplus van 3€. Er is ook altijd één glas cava inbegrepen. We hopen dat het ontbijt toch gesmaakt heeft.

Beoordeeld op 22 mei 2022

Kamers zijn keurig! Schoon, netjes, zeer ruim!
Mis alleen grote spiegel in kamer 205.

Ontbijt ok maar absoluut niet voor een prijs van €25! Dit is gewoon echt buitensporig veel voor wat je krijgt.... je kan beter de stad in gaan en lekker ontbijten dan ben je vele malen goedkoper uit!!!!
In Gent kun je ontbijten voor nog geen 10 euro pp ipv 25 euro!!!

Dames vriendelijk.

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2022

Beste Karin,
Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Het doet ons veel plezier deze complimenten voor ons personeel te lezen en we geven ze dan ook graag door. Jammer dat het ontbijt niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. We bieden een uitgebreide keuze van zowel koude als warme producten aan tegen marktconforme prijzen. Deze prijs is ook inclusief een glaasje cava. Hopelijk woog dit minpuntje niet op tegen het positieve en heeft u genoten van een goede nachtrust.

Een volgende keer staan we graag opnieuw voor u klaar.

Beoordeeld op 16 mei 2022

Fijn hotel, mooie kamer en badkamer, heerlijk diep ligbad Lekker ontbijt al is 25 euro pp wel veel geld. Fijn zwembadje. En erg vriendelijke en behulpzame medewerkers! Ook de ligging midden in het centrum is prettig.

Beste Barbara,
Hartelijk dank voor deze perfecte score.

Het verheugt ons te lezen dat uw verblijf in ons hotel naar wens was en dat u de kamer mooi vond. We vinden het ook fijn dat de voorzieningen konden bijdragen tot uw comfort en willen u bedanken voor uw compliment ten aanzien van ons personeel. Het ontbijt is inclusief warme à la carte-gerechten en een glaasje cava, waardoor we tot die prijs komen. Deze marktconforme prijs reflecteert de uitgebreide keuzemogelijkheden bij zowel koude als warme gerechten en we hopen dat de kwaliteit van het ontbijt voor uw minpuntje kon compenseren.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Beoordeeld op 11 mei 2022

Mooi en netjes Hotel. Zeer centraal gelegen. Grote kamer. Zeer goed verzorgt ontbijt. 1 minpuntje....de deur naar het toilet/doucheruimte was stuk. Verjaardag van mijn vrouw was keurig aandacht aan besteed( hadden we niet om gevraagd) dat was erg leuk

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2022

Beste gast,
We danken u voor uw fijne feedback.

Het doet ons veel plezier dat jullie tevreden waren over jullie verblijf in ons hotel en dat we jullie konden bekoren met onze netheid, onze centrale ligging, onze ruime kamers en ons verzorgd ontbijt. De badkamerdeur werd helaas beschadigd door een vorige gast en we konden deze op korte tijd nog niet vervangen. We zijn verder blij dat jullie onze verjaardagsattentie wisten te waarderen. We hopen dat jullie met genoegen aan jullie verblijf terugdenken!

In de toekomst verwelkomen we jullie graag opnieuw.