PricelineUS$ 182
TravelocityUS$ 177
Trip.comUS$ 182
Beoordeeld op 11 mei 2022

Mooi en netjes Hotel. Zeer centraal gelegen. Grote kamer. Zeer goed verzorgt ontbijt. 1 minpuntje....de deur naar het toilet/doucheruimte was stuk. Verjaardag van mijn vrouw was keurig aandacht aan besteed( hadden we niet om gevraagd) dat was erg leuk

Datum van verblijf: mei 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,
We danken u voor uw fijne feedback.

Het doet ons veel plezier dat jullie tevreden waren over jullie verblijf in ons hotel en dat we jullie konden bekoren met onze netheid, onze centrale ligging, onze ruime kamers en ons verzorgd ontbijt. De badkamerdeur werd helaas beschadigd door een vorige gast en we konden deze op korte tijd nog niet vervangen. We zijn verder blij dat jullie onze verjaardagsattentie wisten te waarderen. We hopen dat jullie met genoegen aan jullie verblijf terugdenken!

In de toekomst verwelkomen we jullie graag opnieuw.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 25 april 2022

Schitterende centrale ligging, met prachtig uitzicht op de kaai. In een gezellige levendige wijk met veel leuke eetadresjes. Mooie ruime kamers met alle comfort. Extra, zwembad tussen de gebouwen in, verstopt en vrij van wind.
Wel opletten, grotere wagens kunnen niet makkelijk manoeuvreren in de kleine straatjes . Ook hun parking moet je boeken en check de toegankelijkheid. Vrijdagmarkt is ook bepekte hoogte tot 1m90!

Bjij mooi weer kan je buiten op de kaai ontbijten. geniet zeker van de heerlijke brusselse wafels. Lekker ontbijt !

Kamertip: kamer 321 met balkon
Datum van verblijf: april 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2022

Beste Johanna,
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring.

We lezen met plezier dat u tevreden was over onze centrale ligging en dat het uitzicht u kon bekoren!

Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,

Beoordeeld op 29 maart 2022

Locatie is perfect midden in het centrum, langs het water, gebouw is mooi, de kamer is ruim, mooie decoratie, zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie, lekker ontbijt met veel keuze, vriendelijke dames in ontbijtzaal. De kamer was zeer proper, een pluim voor de kuisploeg. Het was ons tweede bezoek, we zullen opnieuw voor hotel Harmony kiezen als we nog eens in Gent willen overnachten.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Het doet ons enorm veel plezier dat u zo tevreden was over ons. Wat leuk dat de kamer u beviel, dat het ontbijt u zo gesmaakt heeft en dat ook de ligging voor u perfect was! Deze mooie woorden zijn een groot compliment voor het harde werk dat het personeel dagelijks verzet.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Onthaal altijd even vriendelijk , extra info beschikbaar voor wie Gent wil bezoeken.
Ideale ligging langs de Leie , veel restaurants in de omgeving en ook aangepast culinair advies aan het onthaal.

Kamer modern en gezellig, zeer proper.

Ontbijt: super vers, goede variatie

Kortom top hotel , top personeel, komen zeker terug !

Kamertip: Parking ramen op 650 m van het hotel zeer schappelijk van prijs
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en hopen u in de toekomst dan ook nog eens te mogen ontvangen.

Warme groeten vanwege ons hele team,

Beoordeeld op 15 maart 2022

Kamer groot, mooi, stijlvol, luxe. Echter wel gehorig door de houten verdiepingsvloer.
Ligging ideaal, personeel erg vriendelijk. echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Parkeren ideaal onder hotel, maar wat lastiger voor grote auto's.

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.

Wat fijn dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Het verheugt ons ook dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft en dat u tevreden was over de service van ons team.
We vinden het echter jammer dat u last heeft gehad van lawaai.

We hopen u gauw opnieuw te mogen ontvangen.
Met hartelijke groeten,