2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 189
TravelocityUS$ 182
Trip.comUS$ 187
Beoordeeld op 29 maart 2022

Locatie is perfect midden in het centrum, langs het water, gebouw is mooi, de kamer is ruim, mooie decoratie, zeer vriendelijke ontvangst aan de receptie, lekker ontbijt met veel keuze, vriendelijke dames in ontbijtzaal. De kamer was zeer proper, een pluim voor de kuisploeg. Het was ons tweede bezoek, we zullen opnieuw voor hotel Harmony kiezen als we nog eens in Gent willen overnachten.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

Het doet ons enorm veel plezier dat u zo tevreden was over ons. Wat leuk dat de kamer u beviel, dat het ontbijt u zo gesmaakt heeft en dat ook de ligging voor u perfect was! Deze mooie woorden zijn een groot compliment voor het harde werk dat het personeel dagelijks verzet.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Onthaal altijd even vriendelijk , extra info beschikbaar voor wie Gent wil bezoeken.
Ideale ligging langs de Leie , veel restaurants in de omgeving en ook aangepast culinair advies aan het onthaal.

Kamer modern en gezellig, zeer proper.

Ontbijt: super vers, goede variatie

Kortom top hotel , top personeel, komen zeker terug !

Kamertip: Parking ramen op 650 m van het hotel zeer schappelijk van prijs
Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze fijne feedback.

We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en hopen u in de toekomst dan ook nog eens te mogen ontvangen.

Warme groeten vanwege ons hele team,

Beoordeeld op 15 maart 2022

Kamer groot, mooi, stijlvol, luxe. Echter wel gehorig door de houten verdiepingsvloer.
Ligging ideaal, personeel erg vriendelijk. echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Parkeren ideaal onder hotel, maar wat lastiger voor grote auto's.

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.

Wat fijn dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Het verheugt ons ook dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft en dat u tevreden was over de service van ons team.
We vinden het echter jammer dat u last heeft gehad van lawaai.

We hopen u gauw opnieuw te mogen ontvangen.
Met hartelijke groeten,

Beoordeeld op 27 februari 2022

We komen hier graag telkens terug, goede service , mooi schoon hotel en tevens het ontbijt is top!
Dit keer verbleven we met vrienden in de nieuwe kamers 303/304 en wederom was alles weer uitstekend geregeld. Flesje bubbels stond heerlijk koud op onze kamer en zo konden we allemaal weer volop genieten. Dank jullie wel voor de gastvrijheid en hopelijk tot binnenkort weer.

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We vinden het fijn te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van de kwaliteit van ons ontbijtaanbod en van de netheid en de inrichting van uw kamer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 20 februari 2022

Wat een fijn, knus, niet te groot hotel midden in het centrum. Je wandelt vanaf hier zo naar alle bezienswaardigheden, ligt centraal langs de Kraanlei. Gravensteen, Belfort, St Baafskathedraal, voorstelling Dali en zeer veel cafés & restaurants. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Binnen 5 min na aankomst was er al een restaurant voor die avond voor ons geregeld.
Cozy kamer 324 op zolder is een fijne, rustige kamer en juist de schuine wanden maken het extra knus. Goede bedden, prima voorzieningen.
Ontbijt zeer goed en veel keus, je kunt direct (bij de koffie-thee-vraag) warme gerechten bestellen als pancakes/wafels/eieren.
Wij hebben hier erg genoten!

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft kunnen doorbrengen en dat het ontbijt zo uitstekend naar wens was. Fijn ook dat u zo tevreden was over ons team!

Hartelijke groeten,