3 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 179
Hotels.comUS$ 175
Prestigia.comUS$ 182
Beoordeeld op 15 maart 2022

Kamer groot, mooi, stijlvol, luxe. Echter wel gehorig door de houten verdiepingsvloer.
Ligging ideaal, personeel erg vriendelijk. echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Parkeren ideaal onder hotel, maar wat lastiger voor grote auto's.

Datum van verblijf: maart 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze beoordeling.

Wat fijn dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Het verheugt ons ook dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft en dat u tevreden was over de service van ons team.
We vinden het echter jammer dat u last heeft gehad van lawaai.

We hopen u gauw opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 27 februari 2022

We komen hier graag telkens terug, goede service , mooi schoon hotel en tevens het ontbijt is top!
Dit keer verbleven we met vrienden in de nieuwe kamers 303/304 en wederom was alles weer uitstekend geregeld. Flesje bubbels stond heerlijk koud op onze kamer en zo konden we allemaal weer volop genieten. Dank jullie wel voor de gastvrijheid en hopelijk tot binnenkort weer.

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Propriétaire van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

We vinden het fijn te lezen dat u een plezierig verblijf bij ons heeft gehad en dat u heeft genoten van de kwaliteit van ons ontbijtaanbod en van de netheid en de inrichting van uw kamer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 20 februari 2022

Wat een fijn, knus, niet te groot hotel midden in het centrum. Je wandelt vanaf hier zo naar alle bezienswaardigheden, ligt centraal langs de Kraanlei. Gravensteen, Belfort, St Baafskathedraal, voorstelling Dali en zeer veel cafés & restaurants. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Binnen 5 min na aankomst was er al een restaurant voor die avond voor ons geregeld.
Cozy kamer 324 op zolder is een fijne, rustige kamer en juist de schuine wanden maken het extra knus. Goede bedden, prima voorzieningen.
Ontbijt zeer goed en veel keus, je kunt direct (bij de koffie-thee-vraag) warme gerechten bestellen als pancakes/wafels/eieren.
Wij hebben hier erg genoten!

Datum van verblijf: februari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.

Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf bij ons heeft kunnen doorbrengen en dat het ontbijt zo uitstekend naar wens was. Fijn ook dat u zo tevreden was over ons team!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 19 februari 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel, kleinschalig en knus gevoel in een chique ambiance. Heerlijk en rijk ontbijt. Cozy kamer en vooral top medewerkers! Ontzettend behulpzaam bij het vinden en boeken van een goed restaurant in de volle weekenden. Echt fantastisch!

Dag Ivo,
Bedankt voor deze mooie review.

Het doet ons veel plezier dat u een prettig verblijf had en de behulpzaamheid van ons personeel prijst. We zullen het compliment zeker delen met ons team!

We hopen u een volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 6 februari 2022

Afgelopen weekend genoten van de stad Gent en het mooie hotel. Wij hadden kamer 226, een mooie grote kamer met bad en fijne bank. Ik ben vrij kieskeurig maar deze kamer was erg goed schoongemaakt, niks op aan te merken. Onze kamer bevond zich in het achterste gedeelte waardoor je wel via buiten een paar meter moest lopen, dit stelde weinig voor overigens. Ook konden we de auto parkeren in de kelder van het hotel!

Het hotel is mooi centraal gelegen, je kan alles te voet doen. Wij hebben genoten van de rondleiding bij Burcht Gravenstein. Houd er rekening mee dat je voor het avondeten bij de populaire tentjes wel moet reserveren! Het ontbijt is prima, je hebt de mogelijkheid met de kaart dit kosteloos uit te breiden met bijvoorbeeld: Amerikaanse pannenkoekjes etc. echter kwamen wij hier de tweede dag pas achter!

Het personeel is enorm vriendelijk. Al met al een aanrader voor iedereen die de stad Gent wil ontdekken!

Beste Roos,
We waarderen dat u de tijd heeft genomen voor een review.

Het doet ons veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en onze goede hygiëne en ruime kamers hieraan bijgedragen hebben. We noteren jullie opmerking wat betreft het ontbijt en zullen dit intern oppakken. Wel fijn dat het ontbijt jullie desalniettemin gesmaakt heeft.

We staan bij een volgend bezoek opnieuw graag voor jullie klaar.