2 personen bekijken dit hotel
Priceline
Gratis annuleren tot 03/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.comUS$ 215
TravelocityUS$ 215
Trip.comUS$ 220
Beoordeeld op 4 januari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel! Heerlijke kamer, heel sfeervol. Zalig bad. Stijlvol ingericht. Enige minpuntje: erg weinig stopcontacten. Verder helemaal top. Met name ook het zalige ontbijt. Lieve mensen. Het was een weekend met een gouden randje

Datum van verblijf: januari 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2022

Beste Stefani,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u onze ligging fantastisch vond.
Wat fijn dat u heeft genoten van het bad en dat u onze inrichting wel kon smaken.
Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
We noteren uw opmerking over de stopcontacten en zullen kijken of we hiervoor een oplossing kunnen vinden.

Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 4 januari 2022

tophotel in hartje Gent. aangename ervaring. zeer mooie kamers, vriendelijk personeel. uitgebreid ontbijt. privé-parking achteraan het hotel. absolute aanrader voor wie de stad Gent eens wil verkennen !

Beste Timmie,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Wat fijn te horen dat u in de wolken was over het verblijf in ons hotel. Ons team dankt u voor uw lovende woorden over de kwaliteit van het ontbijt en over de inrichting en het comfort van uw kamer.

We wensen u een voorspoedig 2022!
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 2 januari 2022

Een zeer mooi en proper hotel.
In het hartje van Gent.
Onze kamer was geweldig.
Het ontbijt zeer uitgebreid en alles super vers.
Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Privé parkeerplaats bij het hotel.

Echt een aanrader.

Beste Sven,
wat fijn om te horen dat u ons als het beste familiehotel van Gent beschouwt!

Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag :-)!

We wensen u een voorspoedig 2022!
Hartelijke groet,

Beoordeeld op 2 januari 2022 via mobiele applicatie

Mijn man en ik brachten de jaarwisseling in Gent door. Nu gaan wij al snel op reviews af die goed zijn en dit hotel werd aangeraden.

Bij aankomst (iets te vroeg boden zij aan om onze bagage op de kamer te zetten) wij konden de stad verkennen en kregen wat tips mee met bezienswaardigheden. Het meisje achter de receptie sprak Nederlands en was zeer vriendelijk. Ze vroeg ons waar onze reservering voor diner was omdat zij dit als Hotel bijhouden. Dit vond ik leuk te horen. Het laat zien dat het hotel betrokken is bij haar gasten en graag een stapje extra doet in het reserveren van een goed aanbevolen restaurant.

De kamer was erg mooi met een heerlijk groot bad. Alles was schoon en ze hebben heerlijk ruikende fairtrade shampoo. Het ontbijt was uitmuntend! Champagne ontbijt omdat het inmiddels 1 januari 2022 is. Een zeer ruim assortiment met verse broodjes, stokbrood en allerlei zoete patisserie als pecannotenbroodjes, chocolade croissants en andere verse lekkernijen. Een goede kaasplank, gerookte zalm, lekkere rauwe ham en een groot assortiment aan granola's voor de yoghurtbar met veel vers fruit. Alles vers en alles van lokale ondernemers zoals wij het graag zien!

Het ontbijt personeel is zeer behulpzaam en erg vriendelijk. Zodra er een nieuw gezicht de ontbijtzaal inkwam, wensten zij ieder persoonlijk een gelukkig Nieuwjaar.

Hotel Harmony is een aan te raden hotel met enorm behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers met fijne bedden en een heerlijk ontbijt. Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van verblijf: december 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!

Het schenkt ons dan ook enorm veel voldoening om uw mooie woorden te lezen. Het doet ons veel plezier dat jullie van plan zijn om nogmaals bij ons te verblijven. Wij kijken alvast uit naar jullie komst!

Graag wensen we jullie nogmaals een voorspoedig en zeer gelukkig 2022.
Hartelijke groet en graag tot binnenkort,

Beoordeeld op 24 december 2021

Wij zijn warm verwelkomd, goede parkeerplaats met ruime mooie en schone kamer.
Het ontbijt was fantastisch incl. Prosecco, zalm, kaasjes bij het ontbijt.
Enige (kleine) minpuntjes; het in- en uitstappen bad. Maar dat weegt niet op tegen alle pluspunten. Aanrader!

Kamertip: 216 is een prima kamer!
Datum van verblijf: december 2021

Beste gast,
Vriendelijk bedankt voor uw recensie.

We lezen met veel plezier dat jullie genoten hebben van jullie verblijf en het ontbijt jullie uitzonderlijk goed gesmaakt heeft. Jammer dat jullie ook een minpuntje ervaren hebben wat betreft het bad. We nemen jullie opmerking ter harte en zullen dit met ons team bespreken. Fijn dat jullie verblijf verder naar wens was.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen.

Fijne feestdagen,