Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, receptie geeft wel niet weer hoe groot het hotel is.
Wij vroegen een kamer met 2 aparte bedden en kregen 1 groot bed met 2 aparte matrassen.
De badkamer was van de slaapkamer gescheiden enkel door een gordijn.
Er lagen bij aankomst lange haren op de grond. Na melding zou dit worden opgekuisd maar dit gebeurde niet.
Het toilet had een speciale douche waar we goed mee gelachen hebben.
Matras is zeer goed.
Het ontbijt was zeer lekker, uitgebreid en vers.

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Harmony De Smet, Manager van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Beste Fran, Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van een leuke citytrip bij ons in Gent. Wat fijn dat we u konden bekoren met ons uitgebreid ontbijt en het comfort van onze bedden. Onze excuses indien de kamer niet opgekuist werd nadat u vermeld had dat er haar op de grond lag. We zullen dit met ons schoonmaakpersoneel bespreken. Graag willen we met u meedelen dat we over verschillende types kamers beschikken die elk op een andere en unieke manier zijn ingericht. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 maart 2019 via mobiele applicatie

Erg goed hotel, vriendelijk personeel en fantastisch ontbijt. Jammer van de deluxe kamer waarvan de helft van de badkamer aan vervanging toe is. Barsten in de tegels, vergeeld bad,.... Rest van de kamer zeker comfortabel!

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Harmony De Smet, Manager van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste Jonas,

Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

We zijn blij dat u tevreden was over ons hotel, het vriendelijke personeel en het lekkere ontbijt. Spijtig dat u minder tevreden was over de badkamer. We hebben uw opmerkingen doorgegeven en de onderhoudsdienst heeft er reeds een kijkje naar genomen.

We hopen dat u een aangenaam verblijf had en we kijken er alvast naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 1 maart 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel met dito personeel. Wij hadden een luxe kamer met uitzicht en een jaccuzi , maar die stonk een beetje bij gebruik. Verder prima badkamer, goed bed en fijne eigen temperatuurregeling. Ligging is prettig en veel restaurants in de buurt. Parkeren bij hotel is mogelijk, maar als je al in garage in centrum staat, is het een hele tour om achter het hotel terecht te komen. Wij zijn maar in de openbare parking blijven staan. Heerlijk hotel voor een nachtje of weekend weg.

Datum van verblijf: maart 2019
Hotel-cmanager, Harmony De Smet, Manager van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Brenda,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie recensie van Hotel Harmony.

De tevredenheid van onze gasten is onze belangrijkste motivatie en het is dan ook fijn om een beoordeling als deze te krijgen. We delen de complimenten met ons team. De opmerking over de jacuzzi staat genoteerd. Bedankt voor de feedback, zo stelt u ons in staat onze service te perfectioneren.

Bij een volgend bezoek aan Ghent staan we uiteraard weer graag voor u klaar.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 15 februari 2019 via mobiele applicatie

Uiterst vriendelijk personeel en de rustig.
Mooie kamer met allee comfort. Lekker ontbijt met ruime keuze. Verbleven hier voor de derde keer en keren zeker terug. Pluspunt is dat je ook je ecocheques kan gebruiken.

Datum van verblijf: februari 2019

Beste gast,

hartelijk dank om ons zo positief te beoordelen! Het verheugt ons dat de kamer naar wens was en het ontbijt gesmaakt heeft. Ons team verwelkomt jullie met open armen als jullie besluiten terug bij ons te verblijven!

Beoordeeld op 15 januari 2019

Nachtje blijven slapen na bezoek kerstmarkt
Hotel ligt langs het water midden in het historisch hart van Gent
Wij verbleven in een cosykamer,heel gezellig
Uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet
Zeer vriendelijke medewerkers

Kamertip: Cosykamer was heel gezellig
Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Harmony De Smet, Manager van Hotel Harmony, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 januari 2019

Beste Christel, Bedankt voor uw fijne beoordeling.

We hopen dat u een aangenaam bezoek heeft gehad aan de kerstmarkt. We vinden het heel fijn om te mogen lezen dat u uw kamer gezellig vond en dat we met ons heerlijk ontbijt en gunstige ligging konden bijdragen tot een aangenaam bezoek aan Gent. Ons team staat bij een volgend bezoek opnieuw voor u klaar!

Met vriendelijke groeten uit Gent,