Gratis annuleren tot 19/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Expedia.comUS$ 161
Priceline
travelup.comUS$ 166
Beoordeeld op 25 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi pand vlakbij het historisch centrum met kraaknette badkamer, zachte bedden en verzorgd ontbijt. De coronaregels werden strikt toegepast met social distancing, handgel en mondmaskers. Parking Ramen vlakbij aan 14 euro per 24 uur.

Datum van verblijf: september 2021
Felien De Maesschalck, Gastenservice/Front Office van Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Beste Romi1957

Heel erg bedankt voor uw mooie feedback. Ik geef het zeker en vast door aan de collega's. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens ontvangen!

MVG

Beoordeeld op 24 juli 2021 via mobiele applicatie

Alleen maar lof voor dit hotel...
Supervlotte check-in,
Zeer ruime en propere kamer, ruime badkamer, in de badkamer is ook echt alles voorzien, groot assortiment bij ontbijt maar vooral een SUPERVRIENDELIJKE bediening! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
Felien De Maesschalck, Gastenservice/Front Office van Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Beste RosalineM26,

Ik lees uw review met een glimlach op het gezicht. Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. Ik ben blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf in ons hotel.

Moest u in de toekomst hulp nodig hebben bij het plannen van een nieuwe citytrip naar Gent, helpen wij u hier graag bij!

Hopelijk tot nog eens.

Met vriendelijke groeten,
Hotel de Flandre

Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Het was echt moeilijk om een hotel te vinden door de COVID toestanden.
Onmiddellijk tijdens de reservatie (rechtstreeks via het hotel) was er duidelijk een inspanning om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een enorm pluspunt aan het hotel is de private parking voor een meer dan redelijke prijs.

Het ontbijt was rijkelijk gevarieerd met vers fruit, lactose vrije yoghurts (en gewone yoghurts), muesli, charcuterie, kaas etc maar wat het ontbijt zo origineel maakte waren de grote inspanningen om de sanitaire regelingen te respecteren : muesli in aparte gesloten flesjes, net als het vers geperst fruitsap of het fruit ! Daarnaast een personeel dat enorm behulpzaam en vriendelijk was maakten van het ontbijt een goede start van de dag !

Ik raad dit hotel aan voor zijn ligging maar vooral ook om de gemoedelijke sfeer die er heerst !

Een suggestie : als iemand een slechte slaper is zoals ik dan beter een kamer aan de achterzijde boeken

Kamertip: Kamer boeken aan achterzijde van het hotel als men een slechte slaper is

Beste mbo63,

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden. Ik geef ze zeker en vast door aan de rest van ons personeel.

Ik ben blij te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, de gastvrijheid en het uitgebreide ontbijt. Wij proberen steeds ons best te doen om een uitgebreid assortiment (oa. met glutenvrije en lactosevrij producten) aan te bieden.

Ik hoop dat wij u in de toekomst nog eens opnieuw mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groeten,
Hotel de Flandre

Beoordeeld op 20 juli 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst!
Nette, schone kamer.
We hebben hier geslapen op doorreis naar Frankrijk.
Aan de overkant zit een supermarktje en het is om de hoek van het mooie Historische centrum.
We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant.

Beste Diewertje,

Het deed mij ontzettend veel plezier te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in Hotel de Flandre en was zeer geïnteresseerd in het lezen van uw feedback.

Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in Hotel de Flandre.

Met vriendelijke groten,

Beoordeeld op 30 mei 2021

Beoodeling geldt voor het ontbijt. Broodjes, sandwiches en krentenbrood was niet vers. Voor een ontbijt van deze prijs verwacht ik toch heel wat beter. Ik heb spijt dat we niet gewoon in de buurt een ontbijt genomen hebben.

Datum van verblijf: mei 2021
Felien De Maesschalck, Gastenservice/Front Office van Hotel de Flandre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2021

Beste Hilde V,

Bedankt voor uw verblijf in Hotel de Flandre, en om de tijd te nemen om mij in te lichten over uw verblijf.

Het spijt mij te lezen dat u niet heeft genoten van ons ontbijt. Al onze broden, pistolets, koffiekoeken,... worden elke ochtend vers gebakken. Mijn excuses als u dit niet zo heeft ervaren. Ik hoop dat u toch heeft genoten van de andere items zoals o.a. het fruit, de yoghurt, granola, het beleg en de eitjes?

Als u tips of andere opmerkingen heeft voor ons, horen wij het graag! Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens verwelkomen in ons hotel.

Fijne avond, met vriendelijke groeten,