“Vooral buiten indrukwekkend ”
Beoordeling van Saint Nicholas Church

Saint Nicholas Church
Van tevoren boeken
Meer info
160,38 US$*
Vanaf
Privétour: dagtrip naar Gent en Brugge vanuit ...
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gent heeft mij enorm verrast met zijn goed bewaarde historische gebouwen. Deze mooie gothische kerk past perfect in dat plaatje/straatbeeld. Binnen was ik minder onder de indruk. Goed onderhouden dat wel. Maar geen interieur dat me “van mijn sokken blies” zoals enkele buitenlandse kerken die ik recent bezocht. Persoonlijk vind ik deze kerk dan ook geen must om te bezoeken tijdens je citytrip.

28 mei 2018 beoordeeld

Prachtige kerk mooie schilderyen gelegen in centrum bij stadhuis raadskelder postgebouw restaurants ,,,,,,

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij ons korte bezoekje werd het orgel bespeeld, mooie klanken!! Kaarsje opgestoken. Stoelen ipv de traditionele banken.

3 mei 2018 beoordeeld

Het is gratis en het kan interessant zijn voor de mensen die van kerken houden of van architectuur. Het is een zeer grote kerk die mooi gerestaureerd wordt.

Bekijk meer beoordelingen
9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kerk die niet mag ontbreken. Het is een oase van rust en een bron van kunst en decoratie. Een aanrader!

Reizigers die Saint Nicholas Church bekeken, bekeken ook

In Saint Nicholas Church geweest? Deel je ervaringen!