Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 208
PricelineUS$ 192
Hotels.comUS$ 183
TravelocityUS$ 183
Trip.comUS$ 208
TripadvisorUS$ 183
Beoordeeld op 13 februari 2022

Zeer aangename ervaring. Op 10tal minuten van de bezienswaardigheden van Gent. Kamer is zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het onthaal was zeer vriendelijk. Zeer goede prijskwaliteitsverhouding. Als we nog eens naar Gent gaan, boeken we hier zeker terug! Top adresje!

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 29 januari 2022

Dit is helemaal wat ik zoek in een verblijf.
De ontvangst bij de receptie was al geweldig. Het parkeren werd als eerste vlot geregeld. De kamer sleutel is een pasje waarmee je ook het parkeren in en uit kan.
En dan de uitleg over Gent, locatie etc, super. En ze verkopen er ook 10 ritten kaarten voor het OV.
En dan een heerlijk appartement, alles erop en eraan en dan wel beneden in het hotel kunnen ontbijten, echt super.
En dat alle,aal in een meer dan prima prijs-kwaliteit verhouding.
Locatie is ook prima, net aan de rand van het centrum. Je kan lopen of even lopen en dan met de bus.

Kamertip: Niet alle kamers zijn appartement kamers, maar dat wordt vast goed aangegeven bij het boeken.
Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 15 november 2021

Leuk aparthotel, met alles wat je nodig hebt. Slaapkamer vrij klein, maar prima bed. Tof om een aparte woonkamer te hebben.
Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goed ontbijt, voldoende keuze, ook al lijkt deze op het eerste gezicht beperkt.
15 à 20 minuten wandelen van het centrum, maar was voor ons geen probleem. Betaalde parking op aanvraag, dus hoef je niet te zoeken naar een plaatsje.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 november 2021

het hotel ligt 20 minuten stappen van het centrum, afhankelijk van de route door een minder aangename buurt vooral als we er 's avonds door moesten lopen. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Heel goed bed, prima ontbijt.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 2 november 2021 via mobiele applicatie

Gezien we een Beerwalk hadden in de mooie stad Gent leek een overnachting ons verstandig.

We wilden netjes maar niet overdreven duur in het centrum overnachten.

Dat is zeker goed gelukt, eerste contact met de receptie was zeer vertrouwd en na mail en telefonisch contact geboekt 3 stuks 2 persoonskamers incl parking voor 2 auto’s.

Het parkeren is iet wat smal maar we hebben een rijbewijs dus geen probleem.
Kamers erg ruim en zeer schoon.
Zelf vond ik kussen en bed in orde maar twee van de drie vrienden vonden het kussen te zacht en het matras doorgelegen.
Het hotel is10 min wandelen naar het centrum dus perfect
Het ontbijt is eenvoudig maar alles is aanwezig voor een voedzaam en gezond ontbijt.

Al met al als we weer overnachten komen we zeer zeker terug, 100% aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021