138 US$
Gratis annuleren tot 21/04/21
150 US$
Gratis annuleren tot 22/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
150 US$
109 US$
BESPAAR 41 US$
Hotels.com138 US$
Priceline150 US$
eDreams150 US$
Beoordeeld op 15 februari 2021

Enorm genoten van ons weekendje Gent. Zeer ruime kamer/appartement met aparte slaapkamer, badkamer, zithoek, kitchenette/eethoek zeer praktisch in tijden van corona. Het ontbijt neem je nu op de kamer, door de grootte van de kamer heb je zeker en vast een ruim gevoel en plaats genoeg om te eten. Het hotel ligt op tien minuten wandelen van het centrum, dus zeer goed gelegen. De dame aan het onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel algemeen enorm proper, zeker corona proof op alle gebied. Een meerwaarde voor ons was ook de parking die je kan bij boeken voor eur10. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 16 oktober 2020

Rustig gelegen op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijk personeel en verzorgde kamers. Eveneens het restaurant is zeer goed, het ontbijt is behoorlijk.
slechts 1 klein minpuntje, in de badkamer is niets voorzien om uw kleren op te hangen,
voor de rest een aanrader voor een citytrip naar Gent.

Kamertip: De kamers met kitchenette zijn relatief goedkoop.
Datum van verblijf: oktober 2020
Michel Daneels, General Manager van Castelnou Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Hartelijk dank! We zijn blij dat we jullie mochten ontvangen in ons hotel en dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Vriendelijke groeten, Team-Castelnou

Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Heel vriendelijk personeel aan het onthaal, proper hotel, verzorgd ontbijtbuffet, corona proofed, nabij het stadscentrum, mooie en ruime studio, s'avonds in de bar ook een vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: oktober 2020
Michel Daneels, General Manager van Castelnou Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Hartelijk dank! We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Het was fijn om jullie in ons hotel te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, het Castelnou-Team

Beoordeeld op 24 september 2020

Prima goed ingedeeld appartement met goede voorzieningen op een korte busrit van het centrum. Was goed schoongemaakt bij aankomst.
Receptie hulpvaardig bij het geven van tips over hoe van- en naar het centrum te komen en gaven goed persoonlijk advies met betrekking tot de keuze om wel of niet een Gent pas aan te schaffen.
Goede bedden en uitstekend buffet ontbijt. Een aanrader.

Kamertip: Rustige kamers aan de achterkant
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Rustig gelegen hotel op een steenworp van het centrum, ideale ligging om het noorden en het centrum te verkennen. Comfortabele bedden en kussens, niet onbelangrijk voor een goede nachtrust, en een lekker ontbijt. Ideaal hotel voor citytrippers.

Datum van verblijf: juli 2020