150 US$
Gratis annuleren tot 29/04/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
144 US$
Priceline150 US$
Hotels.com144 US$
Trip.com146 US$
Beoordeeld op 16 oktober 2020

Rustig gelegen op wandelafstand van het centrum. Supervriendelijk personeel en verzorgde kamers. Eveneens het restaurant is zeer goed, het ontbijt is behoorlijk.
slechts 1 klein minpuntje, in de badkamer is niets voorzien om uw kleren op te hangen,
voor de rest een aanrader voor een citytrip naar Gent.

Kamertip: De kamers met kitchenette zijn relatief goedkoop.
Datum van verblijf: oktober 2020
Michel Daneels, General Manager van Castelnou Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Hartelijk dank! We zijn blij dat we jullie mochten ontvangen in ons hotel en dat jullie genoten hebben van jullie verblijf. Vriendelijke groeten, Team-Castelnou

Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel. Heel vriendelijk personeel aan het onthaal, proper hotel, verzorgd ontbijtbuffet, corona proofed, nabij het stadscentrum, mooie en ruime studio, s'avonds in de bar ook een vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: oktober 2020
Michel Daneels, General Manager van Castelnou Aparthotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Hartelijk dank! We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. Het was fijn om jullie in ons hotel te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, het Castelnou-Team

Beoordeeld op 24 september 2020

Prima goed ingedeeld appartement met goede voorzieningen op een korte busrit van het centrum. Was goed schoongemaakt bij aankomst.
Receptie hulpvaardig bij het geven van tips over hoe van- en naar het centrum te komen en gaven goed persoonlijk advies met betrekking tot de keuze om wel of niet een Gent pas aan te schaffen.
Goede bedden en uitstekend buffet ontbijt. Een aanrader.

Kamertip: Rustige kamers aan de achterkant
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

Rustig gelegen hotel op een steenworp van het centrum, ideale ligging om het noorden en het centrum te verkennen. Comfortabele bedden en kussens, niet onbelangrijk voor een goede nachtrust, en een lekker ontbijt. Ideaal hotel voor citytrippers.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 februari 2020

Het hotel beschikt over ruime kamers (appartementen) met kookgelegenheid. Het is rustig gelegen en toch op loopafstand van centrum. Het hotel biedt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2020