Hotels.com
Vio.com
Beoordeeld op 8 juni 2019 via mobiele applicatie

Ons verblijf was maar voor 1 nacht maar het personeel was erg vriendelijk. De kamer was zeer schoon. Bedden waren goed en verder een leuk appartement. Ook geen last van verkeer gehad snachts. Het is 10 a 15 minuten lopen van het centrum. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 3 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi, ruim hotel. Prima kamers, met zelfs bank en eigen keukentje. Lekkere bedden en badkamer met ligbad.
Ontbijt is ook prima. Iedere dag verse broodjes, yoghurt en vers fruit!
Om de hoek (lousbergkaai) van het hotel vertrekt elk half uur een bus die je binnen 8 minuutjes in het centrum van Gent brengt (Korenmarkt). Je kunt vanuit het hotel ook prima lopend naar de stad, dat duurt ongeveer 20/25 minuutjes. Wij kochten een city card, waarmee je 48 uur onbeperkt kon reizen, een rondvaart maakt, diverse musea bezoekt en toegang hebt tot de kathedraal en st baafkerk. Deze kun je bij de receptie van het hotel kopen voor €30.
Verder kun je voor €10 per dag je auto parkeren op de privé parkeerplaats bij het hotel.
Al met al een topverblijf voor een stedentrip naar Gent!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel bij het station van Gent Dampoort.
Gescheiden woon/slaapkamer met mogelijkheden om te koken.
Tevens koffie en thee faciliteiten.
Goed ontbijt met koffie, thee, jus d orange.
Een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 april 2019

Met het paasweekend in Gent. Mooi hotel met een ruim ontbijtbuffet, met de vraag of we het ontbijt op de kamer mochten eten ivm paasbrunch was geen probleem en we werden zelfs geholpen met het naar boven brengen!
Op mooie loopafstand van het centrum met verschillende leuke looproutes; 15 minuutjes. En vanaf de kamer hadden we mooi uitzicht op de kathedraal.
Goede arconditioning in de kamer die ook gewoon uit kon voor s nachts.
Met ramen open het gezellige geluid van de kippen van de buren, en zodra de deur dicht zat was het geluid helemaal weg.
Muren naar de gang waren wel wat dun, konden goed de verhalen horen die op de gang gehouden werden, maar s nachts nergens last van.
Voor de rest een erg schoon en mooi hotel.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Kamers zijn schoon, maar alles is erg basic. Bedden zijn hard en de kussens zijn synthetisch. Slaapt niet lekker!
Kamers zijn erg gehorig. Wel ruim. Voor €150,- per nacht verwacht ik toch wel echt meer!

Ontbijt is prima. Niet uitgebreid maar smaakt wel goed.

Wat vreemd is: er is een kleine ruimte waar iedereen ingestopt wordt voor ontbijt, terwijl de rest van het restaurant nog vrij is. Met een strenge “hallo, hallo” word je teruggeroepen en naar het juiste gedeelte verwezen. Met als gevolg dat iedereen op elkaar zit.

Personeel is zeker niet vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019