4 februari 2018 beoordeeld

Mooie ruimte met zithoek en keuken, alle keukengerei aanwezig, rustige slaapkamer. Ideale ligging t.o.v. centrum, alles kan te voet . Ook maar 800 m van station Gent Dampoort.
Verzorgd ontbijt.
Ideaal om lichtfestival te bezoeken.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
3 februari 2018 beoordeeld

Derde keer dat we in dit hotel verbleven. Perfect gelegen als uitvalsbasis voor het centrum. Alles te voet bereikbaar. Ruim appartement voor 2, met aparte slaapkamer. Goede bedden. Uitchecken tot 12 uur. Garage bij te huren, wat handig is. Lekker eten in restaurant. Degelijk ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
29 januari 2018 beoordeeld

Dit hotel is zeer goed gelegen op wandelafstand van het historische centrum en van de theaterzalen. Moderne, ruime en luchtige kamers met alle voorzieningen, zelfs een keukentje. Zeer verzorgd ontbijt en zeer vriendelijk bediening. een pluspunt is dat ze over een eigen bewaakte parking beschikken.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel, mooie ruime kamer. Handig met kitchenette en alles zeer schoon. Goed uitgebreid ontbijt en aardige medewerkers. Goede locatie dichtbij centrum op loopafstand. Goede afgesloten eigen parkeerplaats. Kortom een aanrader! Bovendien is Gent zeker de moeite waard om een weekend te vertoeven.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
7 januari 2018 beoordeeld

Hier een nachtje verbleven met mijn twee zussen en mijn nichtje (5 mnd). Ontvangst was zeer vriendelijk. Prettig dat er parkeergelegenheid bij het hotel is, al is deze vrij krap.
De kamer was ruim en schoon en van alle benodigdheden voorzien (2-pits kookplaat, grote koelkast, kastruimte.
Ontbijt was lekker en royaal.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden