2 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 111
Hotels.comUS$ 111
travelup.comUS$ 120
Beoordeeld op 27 februari 2022

goed hotel; centraal gelegen, goed bed etc. Maar vooral de ontbijtservice was bijzonder. Hoe fijn is het als je 's morgens gastvrij en opgewekt wordt geholpen. In de meeste gevallen is de service bij het ontbijt zakelijk en efficiënt. Hier was er aandacht en belangstelling die iets familiairs had. Persoonlijke aandacht bepaalt voor ons in toenemende mate de "kwaliteit"

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 3 februari 2022

Een goed hotel middenin het centrum. Mooie, schone kamer aan het water gelegen.
Ontbijt was ook goed.
Minpunten: het is behoorlijk gehorig; de gordijnen in onze kamer mogen wel eens gewassen (vitrage) overgordijnen hingen los.......

Kamertip: Kies een kamer aan de waterkant ivm lawaai
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is supergoed gelegen, mooie propere kamers, prima badkamer.
Het onthaal was echter dramatisch. Op 8/1 om 14h55 checkten we in. De kamers waren nog niet klaar vertelde de man aan de balie. Naar onze naam vroeg hij niet. Alle begrip hiervoor. We mochten even wachten in de lobby. Terwijl we even aan het wachten waren maakte de man een ander personeelslid belachelijk omdat deze iets niet direct kon vinden. Je lijkt wel een stagiair hoe je hier nu staat was hij aan het mekkeren. Dit doe je toch niet terwijl er gasten rondom staan. Rond 15h05 kwamen er 2 jongedames aan die incheckten. Raar dat deze direct verder geholpen werden. Ik terug naar de balie met de vraag dat het inchecken toch al ging. Enkel een snauw wat mijn naam was kreeg ik te horen. Maar de kamer was opeens toch klaar. We hadden reeds 1 maand van tevoren de sauna gereserveerd om 20h30. Dat ging niet zei hij. Enkel vanaf 23:00 is dit mogelijk. Dat vonden we toch wat laat. De mensen die eergisteren en gisteren aangekomen waren hadden de sauna gisteren gereserveerd maakte hij ons duidelijk. De mail bovengehaald met de bevestiging van het hotel dat we de sauna gereserveerd hadden om 20h30. Spijtig zei hij maar dat zal een andere medewerker fout gedaan hebben. Ik kan hier niets aan doen zei hij. Ok zei ik, kan er dan misschien één of andere compensatie hiervoor zijn? Een kortaf nee kregen we te horen. Na enkele minuten discussiëren ging hij de andere mensen wel afbellen. Wat een gedoe! Bij het uitchecken waren ze met 2 personeelsleden bezig. De norse man en een jongeman. De norse man was weer 2 gasten aan het afsnauwen bij het uitchecken. Gelukkig hadden wij de eer om verder geholpen te worden door de jongeman. Hij was supervriendelijk en wenste ons nog een prettige dag in Gent. De norse man kan nog veel leren wat klantvriendelijkheid is van deze jongeman. Jammer dat zo één persoon er kan voor zorgen dat we niet zullen terugkeren naar dit hotel.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 15 december 2021 via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak naast de vrijdagmarkt, heel centraal en toch rustig gelegen. Kamer zelf is zeer basis, de badkamer had geen verwarming, wat zeker in de winter niet ideaal is. Zeer proper. De gang zelf was ook zeer kil, en her en der stonden karretjes verspreid wat een zeer povere indruk gaf. Stond al lang op mijn lijstje van hotels om te bezoeken, maar heeft helaas de verwachtingen niet kunnen invullen

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 2 november 2021

Modern en comfortabel Hotel met ruime kamers, gezellige zithoek en een uitgebreide bar.
Uitstekend en gevarieerd ontbijtbuffet.
Perfecte ligging in hartje Gent voor het verkennen van de stad.
Het personeel was zeer bekwaam en uiterst vriendelijk.
We gaan zeker nog eens terug!

Dayan en Stefanie

Datum van verblijf: oktober 2021