Beoordeeld op 9 mei 2018

prima hotel in het centrum. Het ontbijt was heerlijk. Veel keus op alle gebied. In de eetzaal en de kamers en gangen was het erg warm. De bar stelde niet zoveel voor, maar er waren terrasjes ten over in de buurt.

Kamertip: erg warm op de kamer
Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
RIVER72, Manager van Ghent River Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2018

Beste lroth496376

Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en in het bijzonder het ontbijt!

Hopelijk tot een volgende keer in Gent!

Hotel Manager-Ghent River Hotel

Beoordeeld op 8 mei 2018

Mooi hotel, vooral het oude deel is mooi. Wel iets gehorig.
Je loopt zo vanuit het hotel de Vrijdagmarkt op met zijn leuke terrasjes en winkelstraat naar grasmarkt. Boottocht door Gent is aanrader en evenals de musea.

Kamertip: Oude deel aan grachtzijde
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste ddijks176435

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij appreciëren dit enorm en hopen dat u nogmaals voor ons hotel kiest bij een volgend bezoekje aan Gent!

Philippe Destray-Hotel Manager

Ghent River Hotel

Beoordeeld op 30 april 2018

Het hotel ligt prachtig centraal, net bij de Vrijdagmarkt en je kunt er met de auto komen om je koffer(s) uit te laden. Parkeren kan echter alleen in een P-garage, neem dan die op 15 minuten lopen afstand, dat scheelt nogal. Het personeel is vriendelijk, de kamer schoon, maar de gordijnen wat te krap. De bar stelt niet heel veel voor en wat ze een fitnessruimte noemen is een groezelige, kleine kelderruimte. Maar daar kom je niet voor dus dat is niet zo erg.

Verbleef: april 2018

Beste Celestina70

Dank voor een berichtje achter te laten.
Ik ben blij om te horen dat u een goed verblijf had bij ons.
We hebben uw opmerkingen genoteerd en zullen hier zeker mee aan de slag gaan.

Hopelijk tot een volgende keer!

Philippe Destray-Hotel Manager

Ghent River Hotel

Beoordeeld op 24 april 2018

Gelijkvloerse kamer met prachtige combinatie van oude en moderne elementen. Authentieke houten balken geven extra dimensie aan de kamer. Als je buiten kijkt vanop de kamer heb je een mooi zicht op de Leie.
Extra pluspunten ontbijt zijn: verschillende soorten water aanwezig ( citroenwater, sinaasappelwater, rozemarijnwater, muntwater enz), warme zongedroogde tomaten, bodding ... Alles is voorzien zowel op gebied van koud als warm buffet. Een kijkje op het dakterras is ook altijd een moeite waard om het zicht te bewonderen. Vriendelijk onthaal aan de receptie en helpen je altijd bv wegwijs binnenstad en leuke activiteiten die er plaatsvinden. We zijn zeker nog van plan om terug te keren en rapper dan verwacht.

Kamertip: Gelijkvloerse kamer met mooi zicht op de Leie!
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
RIVER72, Manager van Ghent River Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste jurgenvastmans

Dank voor uw bericht en uw lovende woorden over ons hotel!
Het doet me plezier dat u genoten heeft van uw verblijf en kijken er naar uit om u voor de 3de keer te verwelkomen in ons hotel!

Hotel Manager

Beoordeeld op 23 april 2018

Wij hebben twee nachten in het hotel geslapen en werden bij aankomst prima geholpen bij de receptie. De kamer lag aan de Leie-kant wat zeker leuk is maar helaas onder de ontbijtzaal en dit gaf 's morgens lawaai. Verder was het erg warm in de kamer en we hadden het idee dat ondanks het aanzetten van de koeling dit geen verkoeling gaf. Dit hotel als uitvalsbasis voor de verkenning van Gent is helemaal prima en ook het ontbijt was goed verzorgt.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de Leie-kant maar niet onder de ontbijtzaal.
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Beste Ellen A

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. We doen ons uiterste best om zo goed mogelijk voor onze gasten te zorgen en waarderen uw feedback!

Jammer om te vernemen dat u last had van lawaai van de ontbijtzaal.

De airco moet normaal gezien voor voldoende verkoeling zorgen.
Wellicht was er toen een technisch mankement.

Ik ben toch blij dat u genoten heeft van uw verblijf, ondanks de minpuntjes!

Hotel Manager-Ghent River Hotel