Beoordeeld op 27 november 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend naar Gent afgereisd voor een beurs in het ICC. Omdat het hele gezin mee ging zoek je n hotel waar dat geen punt is. Wij kregen een heerlijke familie kamer, compleet met een eigen keukentje, een tv-hoek en voor een ieder een heerlijk bed. Schone badkamer met heerlijke zeepjes, tubbetjes, badlakens en van alles wat hè daar nodig had. Het gangetje door en er bevond zich een klein, knus maar heerlijk zwembad met sauna....
Het is een echt Belgisch huiselijk gevoel wat je hier krijgt. De gastvrouw was uiters vriendelijk en behulpzaam bij aankomst. Omdat we voor het eerst waren kregen we een uitgebreide rondleifing en vertelde ons tevens wat er zo rondom het hotel allemaal in Gent is en hoe te komen. Het ontbijt ontbrak aan niets keurig in een buffervermogen opgediend mer veelal verse producten. Zo krijgt een zakelijk bezoek echt een ontspannen rust moment! Ga hier graag nog eens naar terug, misschien dan om de stad beter te ontdekken....

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 juli 2018

Dit fijne hotel met mooie kamers (goede bedden) en vriendelijk, hulpvaardig personeel en een goed ontbijt ligt in een buitenwijk van Gent. 3,5 km van het centrum. Voor ons de ideale uitvalsbasis voor mooie fietstochten. We hebben genoten van ons verblijf hier en komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi gebouw.Past vokomen in de stijl van het miljoenen kwartier.
Eenpersoons kamer ptoper,maar eerder primitief.Enkel plastic bekertjes,minibar zeer beperkt.
Wastafel in de kamer zelf en spiegel niet verlicht.Ontbijt en tax niet inbegrepen in aanbod(99€)
Prijs/kwaliteit matig.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Alles zag er picobello uit, de foyer en kamer om een paar te noemen. Helaas heb ik niet kunnen zwemmen in het zwembad wegens onze dagplanning,
maar het is wel fijn dat die optie werd aangeboden. Verder wil ik nog even kwijt dat het personeel erg vriendelijk was. Om een voorbeeld te geven: wij mochten na het plegen van een belletje een uur later inchecken en dit zorgde ervoor dat wij ons niet hoefden te haasten. Kortom, het was een fijne overnachting!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Mijn vriendin en ik hebben tijdens ons weekendje in Gent in dit hotel geslapen. Erg leuk hotel met super aardig personeel. Vanaf het hotel is het centrum makkelijk bereikbaar met de metro. Het hotel heeft eventueel kaartjes voor het openbaar vervoer in Gent. Onze kamer vonden wij wat verouderd maar verder van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: oktober 2017