Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi gebouw.Past vokomen in de stijl van het miljoenen kwartier.
Eenpersoons kamer ptoper,maar eerder primitief.Enkel plastic bekertjes,minibar zeer beperkt.
Wastafel in de kamer zelf en spiegel niet verlicht.Ontbijt en tax niet inbegrepen in aanbod(99€)
Prijs/kwaliteit matig.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Alles zag er picobello uit, de foyer en kamer om een paar te noemen. Helaas heb ik niet kunnen zwemmen in het zwembad wegens onze dagplanning,
maar het is wel fijn dat die optie werd aangeboden. Verder wil ik nog even kwijt dat het personeel erg vriendelijk was. Om een voorbeeld te geven: wij mochten na het plegen van een belletje een uur later inchecken en dit zorgde ervoor dat wij ons niet hoefden te haasten. Kortom, het was een fijne overnachting!

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Mijn vriendin en ik hebben tijdens ons weekendje in Gent in dit hotel geslapen. Erg leuk hotel met super aardig personeel. Vanaf het hotel is het centrum makkelijk bereikbaar met de metro. Het hotel heeft eventueel kaartjes voor het openbaar vervoer in Gent. Onze kamer vonden wij wat verouderd maar verder van alle gemakken voorzien.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Heel rustig en fijn hotel! Lekker ontbijt sochtends. Zat niet inbegrepen in de prijs. Fijne kamer met schone badkamer! Ongeveer 15 min met de tram van centrum gent vandaan. Vriendelijk personeel en er is een klein zwembadje. Zeker de moeite waard om te boeken!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel. Heel authentiek en sfeervol. Leuke kamer met... jawel een donker rode badkamer. Ontvangst was zeer hartelijk en gedienstig. Er is geen gelegenheid voor koffie os zo maar dat worst opgelost door koffie en thee op de kamer. Uitgebreid ontbijt. Dit hotel maakt een bezoek aan Gent echt af

Datum van verblijf: augustus 2017