NH Gent Belfort(Gent)
  • Inclusief ontbijt
134 US$
130 US$
  • Bar/lounge
Ibis Gent Centrum St-Baafs Kathedraal(Gent)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
94 US$
87 US$
Priceline
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 97 US$ per nacht.

146 US$
TripAdvisor
  • Zwembad
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel rustig en fijn hotel! Lekker ontbijt sochtends. Zat niet inbegrepen in de prijs. Fijne kamer met schone badkamer! Ongeveer 15 min met de tram van centrum gent vandaan. Vriendelijk personeel en er is een klein zwembadje. Zeker de moeite waard om te boeken!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastisch hotel. Heel authentiek en sfeervol. Leuke kamer met... jawel een donker rode badkamer. Ontvangst was zeer hartelijk en gedienstig. Er is geen gelegenheid voor koffie os zo maar dat worst opgelost door koffie en thee op de kamer. Uitgebreid ontbijt. Dit hotel maakt een bezoek aan Gent echt af

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
25 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bleven enkel overnachten. We konden niet ontbijten. Jammer! Maar we sliepen in een grote, mooie, nette, comfortabele kamer. Er was zelfs een hor voor een raam.
Een paar minpunten: de afstandsbediening van de tv werkte niet zo goed en de waterverwarmer oogde echt niet net.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: mei 2017, reisde alleen
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en leuk hotel. Het is fijn dat de kamers én badkamer groot zijn.
Wat wel jammer was, is dat de kamers zo kaal zijn. Als een kamer groot is maar de muren leeg, kom het niet gezellig over.
Ook vonden we wat gebreken in de badkamer. Een klink die uit de deur valt, een vuilbak waarvan het deksel kapot erachter lag, barst en schimmelvlekken in de douche. Das al minder aangenaam.
Maar een grote afknapper zijn de kartonnen muren.

Als je buur om 23u30 een lange douche neemt en daarna tv kijkt en eens kucht, mag je dit normaal niet horen. Wij hadden er echter wel last van. Behoorlijk veel zelfs.
De douche is groot maar maakt zeer veel lawaai.

Jammer. Als je nachtrust eronder lijdt, lijkt het mij geen goed hotel.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
8 maart 2017 beoordeeld

Mooi Hotel die nog maar net is afgewerkt. We hadden een familiekamer achteraan het hotel . De kamer was vrij donker en de meubels waren niet echt mooi . Dit in contrast met de gevel van het hotel. De badkamer was zeer groot maar helaas zo'n inloopdouche is mooi maar als de helft van de badkamer onder water staat na het douche is toch altijd jammer. Het zwembadje die in de kelder aanwezig is is zeer aangenaam . groot genoeg om even te verfrissen en ontspannen .Het ontbijt is basic meer MEGA lekkere broodjes en fruitsap .Dit hotel heeft veel potentie en we gaan zeker terug . Ik hoop dat de eigenaar zijn tijd neemt om deze parel volledig op punt te stellen . Tot gauw

• Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden