Privé Hightlights Tour, met een Gentse gids!

Boek van tevoren

vanaf US$ 100,44
vanaf US$ 167,39
vanaf US$ 167,39
Beoordeeld op 23 oktober 2022

Gent is een prachtige en bruisende stad. Dwaal tijdens een wandeling lekker zonder doel door de stad en je ziet om elke hoek wat anders. Vele oude historische gebouwen en kerken, grote en kleine pleinen, overal terrassen en kleine en grote musea. De Gentenaren zijn over het algemeen vriendelijke en gastvrije mensen. Er zijn ook vele diverse winkels in en om het centrum, zowel grote ketens als verrassende specialiteitenwinkels. Kortom voor ieder wat wils.

Datum van activiteit: oktober 2022
Beoordeeld op 15 juli 2022

Een mooie stad met mooie gebouwen. Wat dat betreft hebben wij ons prima vermaakt.

Na thuiskomst ontvingen wij 2 boetes á 59 voor het rijden in de autoluwe zones.

Op de heenweg hebben wij de borden van de parkeeroutes gevold die in de stad staan. En op de terugweg waren wij verdwaald en zijn we blijkbaar per ongeluk verkeerd gereden.

Zelfs na een bezwaarschrift ingediend te hebben met een duidelijke uitleg kregen we een botte mail terug dat de dubbele boetes gewoon betaald dienen te worden.

Al met al een zeer onaangename verrassing waarop niemand ons vooraf heeft geattendeerd. Voor ons geen Gent meer en hoop dat deze review andere reizigers hier wel op attendeert.

Zeer toerist onvriendelijk!

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 4 mei 2022

Drukke stad met veel prachtige gebouwen. De boottocht is zeker aan te raden. Shoppen is ook goed mogelijk.

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 10 april 2022 via mobiele applicatie

Ontzettend mooi centrum met veel oude huizen en bedrijfspanden van vroeger. Heel veel leuke terrasjes en een gezellige sfeer.

Datum van activiteit: april 2022
Beoordeeld op 24 maart 2022

Wij hebben leuke dagen gehad. Wat een leuke stad. lang het water gewandeld. naar de parken geweest. veel lekker restaurants, leuke cafe en bar enz. leuke mensen. Toppe stad.

Datum van activiteit: maart 2022