“lekker”

Keukens: Amerikaans, Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 november 2018 beoordeeld

Heel vriendelijke en vlotte bediening. De steak gebakken zoals gevraagd met Koningshuis sausje en een lekkere hamburger , geserveerd met heerlijke koude sausjes .

19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening die duidelijk lol hebben in hun werk. Lekker eten, goede wijn en meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De max... gewoon lekker en supervriendelijke bediening, burgers van uitstekende kwaliteit en ribbetjes top gekruid

27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere burgers, steak en stoverij!
Top bediening, zeer vlot en proficiat aan de keuken! Gewoonweg top!

Datum van bezoek: oktober 2018
22 oktober 2018 beoordeeld

We waren met vier en namen allemaal de côte à l'os. Vlak na we het aperitief kregen en zelfs voor het fingerfood werden al 2 kommekes met groentjes + dressing op tafel gezet...zeer vreemd. Als fingerfood waren de chicken wings zeer goed, de moink
balls minder speciaal.

Een tijdje later kwam het vlees. We hebben niet overdreven lang moeten wachten ondanks de drukte maar de slakommetjes stonden er toch al even en moeilijk te begrijpen waarom. Het vlees was super, saus en frietjes ook. Voor 25.5 pp zeker aan te raden.

Dan nog een banana split eraan toegevoegd. Niet de beste ooit maar was toch smullen. Achteraf toch iets gezegd van de service van de groentjes. Blijkbaar doen ze dat soms als het druk is. Ik begrijp niet goed hoe ze daar zoveel tijd mee winnen maar goed...zo overdreven papperig was het toch nog niet geworden.

Een leuk adres in een leuke straat!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die 't Koningshuis Beef & Burgers bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In 't Koningshuis Beef & Burgers geweest? Deel je ervaringen!