“Heerlijke burgers”

Keukens: Amerikaans, Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een leuk restaurant werden wij aangetrokken door de naam. Tripadvisor laat vier sterren zien, dus de moeite waard om te proberen. We bestellen mozzarella sticks en burgers. Beiden heerlijk! Heel vriendelijke bediening en een prima prijsje.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Precies wat we zochten op onze eerste avond in Gent. Gezellig klein restaurantje, waar je goed en voor niet al te veel geld lekker kunt eten!

21 december 2017 beoordeeld

We gaan regelmatig eens langs in 't Koningshuis altijd top.
Goede vriendelijke bediening,toffe sfeer en altijd perfecte cote à l'os : bleu chaud, vers
geklopte Béarnaise en verse frietjes belangrijk en lekkere salade met goede dressings
Zeker eens langsgaan,

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Besloten om hier te gaan eten. Was niet heel druk in het restaurant. Bestelling doorgegeven aan de ober, gevraagd of ze belgische frieten serveren bij het hoofdgerecht.. ober zegt ja, heerlijke belgische frieten. Bij het serveren waren het dus simpele franse frietjes. Ik had mijn vlees medium/rood besteld. Bij serveren was het goed doorbakken... eigenaresse hierop aangesproken, volgens haar had ik het verkeerd uitgelegd op zn nederlands en had ik het anders moeten zeggen. Ik snap niet wat je niet kan snappen aan medium/rood!
Een stukje service missen ze hier wel. Locatie is prima, sfeer en inrichting ook. Hamburgers zagen er heerlijk uit.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij het Koningshuis. Dit straatje lijkt iets minder massa toeristisch te zijn dan bijvoorbeeld de korenmarkt. Verder vriendelijke bediening en gezellige ambiance.

Reizigers die 't Koningshuis Beef & Burgers bekeken, bekeken ook

In 't Koningshuis Beef & Burgers geweest? Deel je ervaringen!