“Gezellig gents straatje”

Keukens: Amerikaans, Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Precies wat we zochten op onze eerste avond in Gent. Gezellig klein restaurantje, waar je goed en voor niet al te veel geld lekker kunt eten!

21 december 2017 beoordeeld

We gaan regelmatig eens langs in 't Koningshuis altijd top.
Goede vriendelijke bediening,toffe sfeer en altijd perfecte cote à l'os : bleu chaud, vers
geklopte Béarnaise en verse frietjes belangrijk en lekkere salade met goede dressings
Zeker eens langsgaan,

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Besloten om hier te gaan eten. Was niet heel druk in het restaurant. Bestelling doorgegeven aan de ober, gevraagd of ze belgische frieten serveren bij het hoofdgerecht.. ober zegt ja, heerlijke belgische frieten. Bij het serveren waren het dus simpele franse frietjes. Ik had mijn vlees medium/rood besteld. Bij serveren was het goed doorbakken... eigenaresse hierop aangesproken, volgens haar had ik het verkeerd uitgelegd op zn nederlands en had ik het anders moeten zeggen. Ik snap niet wat je niet kan snappen aan medium/rood!
Een stukje service missen ze hier wel. Locatie is prima, sfeer en inrichting ook. Hamburgers zagen er heerlijk uit.

20 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij het Koningshuis. Dit straatje lijkt iets minder massa toeristisch te zijn dan bijvoorbeeld de korenmarkt. Verder vriendelijke bediening en gezellige ambiance.

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling zal ik opsplitsen in twee delen.

1) het eten was lekker, de kippenvleugels "mojito" waren verrassend. De ribbetjes mochten echter iets meer nog gekruid zijn. Ze verdienen een dikke vier.

2) de levering via deliveroo.be was een ramp. Blijkbaar was de bezorger gewoon een uur te laat om het eten op te halen, waardoor het eten 50 min te laat geleverd werd. Dan te bedenken dat je een fooi op voorhand geeft... kleine 1 slechts..

Een dank aan de manager om mij op te bellen.

Reizigers die 't Koningshuis Beef & Burgers bekeken, bekeken ook

In 't Koningshuis Beef & Burgers geweest? Deel je ervaringen!