“Lovely”

Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
20 oktober 2017 beoordeeld

Wat een ontzettend mooi cafe is dit.
Tijdens onze vakantie kwamen we hier dagelijks om een lekkere bak koffie of een biertje te drinken.

Op de laatste dag besloten we om een mini breakfast te bestellen.
Dit bestaat uit een spiegelei, bacon, worst en twee stukken stokbrood met een bakje boter..
Dit werd geserveerd met zout, peper en een aantal sauzen.

De sauzen waren: Mayo, ketchup en HP Saus.

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend café met voldoende zitplaatsen en vriendelijke mensen. Spijtig genoeg wel druk als er voetbal te zien is de televisie.

2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, leuke bediening, gevarieerde kaart. Wij hadden het Gents stoofpotje, een aanrader. Overige gerechten zagen er ook smaakvol uit.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer in deze pub is uitstekend. Je kunt er prima zitten en gezellig wat drinken of eten. De kaart is compact met lekkere en eenvoudige gerechten om uit te kiezen. Prijs is zeer schappelijk. Bediening is vriendelijk en snel.

12 januari 2017 beoordeeld

Typisch Ierse pub. Biertje, snelle hap of snack en gezellige sfeer. Waarom dan een gemiddelde waardering. Ik ben niet claustrofobisch maar de tafeltjes staat hier echt te dicht op elkaar. Niet alleen erg onhandig voor de bezoekers en personeel, maar ook zit je hierdoor niet echt relaxed aan de tafel. Daarnaast is het aantal TV's wat er hangt te summier om over een "sport cafe" te kunnen praten. Je moet geluk hebben om een TV te kunnen zien.

Reizigers die The Celtic Towers Irish Pub bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In The Celtic Towers Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!