“Lekker eten voor een goede prijs ”
Beoordeling van The Celtic Towers Irish Pub

The Celtic Towers Irish Pub
Geclassificeerd als nr. 50 van 958 Restaurants in Gent
Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, leuke bediening, gevarieerde kaart. Wij hadden het Gents stoofpotje, een aanrader. Overige gerechten zagen er ook smaakvol uit.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer in deze pub is uitstekend. Je kunt er prima zitten en gezellig wat drinken of eten. De kaart is compact met lekkere en eenvoudige gerechten om uit te kiezen. Prijs is zeer schappelijk. Bediening is vriendelijk en snel.

12 januari 2017 beoordeeld

Typisch Ierse pub. Biertje, snelle hap of snack en gezellige sfeer. Waarom dan een gemiddelde waardering. Ik ben niet claustrofobisch maar de tafeltjes staat hier echt te dicht op elkaar. Niet alleen erg onhandig voor de bezoekers en personeel, maar ook zit je hierdoor niet echt relaxed aan de tafel. Daarnaast is het aantal TV's wat er hangt te summier om over een "sport cafe" te kunnen praten. Je moet geluk hebben om een TV te kunnen zien.

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige pub met prima snelle hap. Leuke bediening met een knipoog naar de kinderen. De dinerkaart is niet uitgebreid, maar dat moet je ook niet verwachten. De bierkaart daarentegen... Wij waren met volwassene en kinderen tussen 10-12 in de avond. Iedereen had het naar zijn/ haar zin.

19 november 2016 beoordeeld

Zeer gezellig café met een sportcafé gedeelte en een gedeelte om te een drankje te nemen in de middag, later op de avond kun je er eten. Personeel is écht vriendelijk en je voelt je meteen op je gemak.

Reizigers die The Celtic Towers Irish Pub bekeken, bekeken ook

In The Celtic Towers Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!