“Fou d'O verrast j op alle aspecten”
Beoordeling van Fou d'O

Fou d'O
Geclassificeerd als nr. 30 van 958 Restaurants in Gent
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld

Je voelt je thuis vanaf de ontvangst. Je voelt je thuis door het lekkere eten met een supervriendelijke bediening.En na de maaltijd kijk je nog eens om en denkt : hier kom ik zeker nog terug, hier voel ik me thuis

Datum van bezoek: maart 2020

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi gelegen aan t water ! Gezellig en hip binnenin! Toffe ambiance en degelijk eten! Goeie brasserie !

8 februari 2020 beoordeeld

Op een middag gereserveerd. De zaak zat goed vol maar toch hebben we kunnen genieten van een heel vlotte en heel vriendelijke bediening. Met twee voor de weeklunch gekozen die voor zijn prijs echt top was! Met twee ook a la carte gegeten en ook deze gerechten waren super. A la carte behoort het restaurant wel tot de duurderde want de gerechten (vooral vis) zijn toch redelijk prijzig. Maar het is er echt wel genieten en een heel sfeervol kader. Zeker en vast een aanrader!

18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi interieur, aangename, gezellig drukke sfeer. Vlotte ongeforceerde bediening, super lekker eten. Meer is er niet nodig voor mij.

17 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi terras aan het water. Porties bij de suggestiemenu eerder klein en we hadden meer van de smaakcombinaties verwacht. Heel lang moeten wachten op bediening ( half uur voor aperitief en als afsluiter nog half uur om rekening te krijgen na meermaals vragen). Blijkbaar zijn de wachttijden langer tijdens het weekend wat met volle bezetting wel ergens logisch is.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Fou d'O bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Fou d'O geweest? Deel je ervaringen!