“Zeer lekker vlees!”

Argenvino
Geclassificeerd als nr. 84 van 997 Restaurants in Gent
Keukens: Argentijns, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Argenvino is een Argentijns restaurant in het hartje van Gent. We zorgen voor lekkere steaks van sappig Argentijns vlees, en bieden u een ruime keuze aan Argentijnse kwaliteitswijnen per fles en per glas. Indien u op weekdagen laat wenst te komen raden wij u aan te reserveren. Naargelang de drukte kunnen we mogelijks vroeger gesloten zijn.
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker vlees, gegrild, op houtskool, de wijnen uitstekend en zeer vriendelijke bediening.
Nadeel; geen gezellige inrichting.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk restaurant. Gezellige inrichting en zonder meer goed gegeten maar wel met een kleine maar.... Er was eigenlijk te weinig personeel. Alles duurde lang. Nou maakte het niet uit want we waren net een gezellig gezelschap maar de wachttijden waren soms erg lang. Een drankje bestellen was niet zomaar geregeld en wachten op eten duurde gemakkelijk een uur. Wel gezegd dat het uiteindelijk wel de moeite waard was maar nog een keertje terug? Ik weet het nog niet....

Al bij al de moeite van het proberen zeker waard.

28 januari 2018 beoordeeld

supergoed vlees, veel keuze's qua vlees, maar daar stopt her wat niet veel keuzes qua sauzen of andere opties.... maar zeker aan te raden

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen show... geen tierlantijntjes... enkel genieten. Perfect gegaard vlees van topkwaliteit! 35 euro voor een 3-gangen menu is echt mooi! Ik heb ervan genoten!

5 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorgerechtje het plankje met kazen en chorizo gedeeld.
Was best smakelijk. Als hoofdgerecht de gegrilde mix genomen. Wat een bord vlees! Voor een gemiddelde eter was dit een (te)groot bord. Kwaliteit vlees was inorde! De gesmolten kaas bij de mix was een lekkere bonus. Al bij al lekker gegeten maar vind het best duur als je a la Carte eet! Zoals voorgaande comments: voor het interieur en de sfeer moet je het inderdaad niet doen ;-)

Reizigers die Argenvino bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Argenvino geweest? Deel je ervaringen!