“Heel fijne lunch”

20:00
Geclassificeerd als nr. 181 van 950 Restaurants in Gent
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen
Beschrijving: 2 herenhuizen in hartje Gent aan de Vrijdagmarkt, verschillende zalen beschikbaar voor grote groepen.
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een van de warmste dagen van het jaar geluncht op het binnenterras. Heel vriendelijke bediening. We kozen een lichte lunch bestaande uit enkele tapa's. Deze waren vers en erg lekker en prima qua prijs-kwaliteit. Ondanks de hitte die dag was het op het terras aangenaam zitten. We zouden hier zeker terugkeren.

Datum van bezoek: augustus 2020

17 februari 2020 beoordeeld

Met een grote groep vrienden spreken wij hier jaarlijks af. We blijven hier terug keren, naast het lekkere eten, is het een mooi kader en daarbij is de bediening zeer goed en vriendelijk. We hebben meteen gereserveerd voor volgend jaar.

Datum van bezoek: januari 2020
pytr78, General Manager van Carlos Quinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Bedankt en steeds welkom!!

9 februari 2020 beoordeeld

De weeklunch geeft keuze tussen soep/voorgerecht en vis/vlees hoofdschotel met een koffie/thee erna. Alles heel verzorgd. Geen snelle standaard toeristenkost maar wekelijks een nieuwe keuze.

Heel attente bediening. Perfecte prijs/kwaliteit. Een aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
pytr78, General Manager van Carlos Quinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

bedankt voor je leuke review! tot binnenkort

22 december 2019 beoordeeld

Door het regenweer op een kerstshopping zondag zaten alle eetgelegenheden dichter bij Sint-Baafs allemaal vol. Dus we gingen hier binnen.
Er was niet heel veel volk, we konden onze tafel kiezen en kozen een tafel in een apart zaaltje waar niemand anders zat. Ik nam een koninginnehapje en de hoeveelheid kip was enorm. Mooie, grote stukken kip, vergezeld van (kalfs?)gehaktballetjes, champignons, saus en verse frietjes. Mijn man nam een sappige steak bearnaise, vergezeld van wintergroenten en ook frietjes.
Alles was lekker en goed warm opgediend.
Het interieur is gedateerd, maar dat past wel bij het gebouw.

Datum van bezoek: december 2019
pytr78, Manager van Carlos Quinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 december 2019

beste,
dank voor je leuke review, blij te horen dat jullie genoten hebben.
Pieter

6 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al meermaas geweest en we komen steeds tevreden buiten .
Hier is het steeds top met goede bediening.

Datum van bezoek: december 2019
pytr78, Manager van Carlos Quinto, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2019

bedankt!! blij te horen dat jullie steeds tevreden zijn

Reizigers die Carlos Quinto bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Gent, Oost-Vlaanderen

In Carlos Quinto geweest? Deel je ervaringen!