“Eten is best oke MAAR DE PRIJS IS VOOR MALAKAS”
Beoordeling van Zorba de Griek

Zorba de Griek
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 492 van 950 Restaurants in Gent
Keukens: Grieks
5 augustus 2020 beoordeeld

Wie betaalt toch 19 euro voor CALAMARES? En dat is dan een van de goedkopere dingen ook. bhalve voor sla dat is goedkoper dat is 10 euro nog steeds veeeeel te veel. of als ik 5 euro voor een desert wil betalen. Spijtig omdat je de enigste griek bent, de meeste grieken kunnen het zelf niet betalen. What a shame for us Greeks.

Datum van bezoek: september 2019

13 juli 2019 beoordeeld

Vlotte service met een mooi aanbod van de Griekse keuken, De meze geeft een mooi overzicht van verschillende Griekse gerechten maar je kan ook je keuze aan de kaart maken. Absoluut een aanrader als je eens lekker wil tafelen op zijn Grieks. Je voelt je ook onmiddellijk welkom als je binnenkomt.

Datum van bezoek: juli 2019
23 februari 2019 beoordeeld

Stoofpotje met niet gegaard soepvlees, niet eetbaar. Vlees van de brochette viel ook niet mee. Slaatje en brood waren gelukkig lekker maar toch met honger buiten gegaan. Bediening gebaarde van kromme haas.

Datum van bezoek: januari 2019
10 januari 2019 beoordeeld

Mezze gegeten maar vond het niet echt lekker. Ook niet echt een traditionele mezze... Wel erg vriendelijke bediening

Datum van bezoek: augustus 2018
8 november 2018 beoordeeld

We zochten een plaats voor een snelle hap en kwamen hier terecht.
We waren er net na openingstijd, we werden goed ontvangen en de gerechten kwamen snel. De zwaardvis en de Giouvetsi waren lekker. We kregen er nog extra warme groentjes en een slaatje bij. Ook de aardappelportie bij de zwaardvis was ruim.
Jammer dat als je koos voor een glas wijn je enkel de huiswijn kon krijgen en er geen keuze was uit de wijnkaart.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Zorba de Griek bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Zorba de Griek geweest? Deel je ervaringen!