“een aanrader”

In bocca 'lupo
Geclassificeerd als nr. 45 van 1.013 Restaurants in Gent
Keukens: Italiaans
18 augustus 2018 beoordeeld

We werden erg vriendelijk ontvangen en konden in de tuin zitten. Zowel de zaal als de tuin staan goed vol met tafels, maar eigenlijk heb je daar geen last van. De bediening verliep vlot, met een beetje humor. We kregen op tijd een eenvoudig hapje en lekkere wijn. Er is een beperkte keuze op de kaart, maar zeker voldoende variatie. Het eten kwam op tijd en was erg lekker. Eerlijke en heerlijke keuken. Prijs kwaliteit zeer goed. Gezellige sfeer. Een aanrader!

30 april 2018 beoordeeld

Italiaanse keuken van een hoog niveau. We hebben er de suggestiemenu genomen met de heerlijke rode huiswijn. Zeer vriendelijke bediening met een zeer attente gastvrouw.
Een echte aanrader met een goede prijs kwaliteit.

9 januari 2018 beoordeeld

Achter het kleine deurtje zit een prachtig authentiek interieur verscholen. Bij het binnenkomen word je aangesproken door een fantastische gastvrouw die humor en etiquette perfect weet te combineren.

Het eten was subliem, als voorgerecht een kroket met mozzarella van buffel - hoofdgerecht: varkenswangetjes met heerlijke rozemarijn aardappeltjes. Hierbij een heerlijke rode huiswijn gedronken.

Tweede keer dat ik hier kom en zal zeker niet de laatste keer zijn.

Pluspunt: open op zondag.

22 december 2017 beoordeeld

Lekkere italiaanse gerechten. Origineel gebracht. De keuze is echter beperkt. Zeer vriendelijke bediening

8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker (molto buono) good food great service acht italiaans abbiamo preso il menu groote portie een goede prijs wij komen zeker terug .

Reizigers die In bocca 'lupo bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In In bocca 'lupo geweest? Deel je ervaringen!