“Fantastisch en lekkerste pizza in Gent!”
Beoordeling van Viva La Puglia

Viva La Puglia
Geclassificeerd als nr. 65 van 965 Restaurants in Gent
Keukens: Italiaans
24 september 2015 beoordeeld

Elke keer weer is het fantastisch om bij Viva la Puglia te gaan eten: vriendelijke ontvangst, heerlijk verse gerechten, en gezellig zitten.
Trouwens ronduit de beste pizza in Gent! Heerlijk dunne korst, net zoals je ze in Puglia zou eten. Zelfs de Quattro Formaggi was niet te zwaar - uitzonderlijk :)
Absoluut een aanrader buiten het centrum!

21 september 2015 beoordeeld

Het eten is lekker, zeker aan te raden als je rustig eens iets uit wilt gaan eten zonder zorgen. Het is ideaal voor een gezin of met vrienden, voor een redelijke prijs heb je goed eten en genoeg gegeten. De dessertkaart vond ik wel wat beperkt.
Ik heb even getwijfeld om het 5 op 5 te geven omwille van de bediening, maar het eten is uiteindelijk toch belangrijker in mijn ogen.

9 september 2015 beoordeeld

Na een eerste positieve kennismaking voor dit restaurant gekozen voor een lunch met collegas. We hebben het ons niet beklaagd. Twee gingen voor pasta, twee voor pizza. Iedereen was heel tevreden: kwaliteit en hoeveelheid waren top. Misschien niet het best gelegen restaurant, maar absoluut de moeite waard

3 september 2015 beoordeeld

Eerder een klein Italiaans restaurantje buiten het centrum van Gent, maar zeker één van de lekkerste!

9 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat buiten centrum, maar ideaal na cinemaatje.
Lekkere pizza! primavera is een aanrader!
Leuke sfeer!

Reizigers die Viva La Puglia bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen

In Viva La Puglia geweest? Deel je ervaringen!